Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Dimitrakopoulos, Yiannis"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Queueing systems with inventory and strategic customers(2023) Τζινάκης, Σωτήρης; Tzinakis, Sotiris; Athens University of Economics and Business, Department of Informatics; Burnetas, Apostolos; Manou, Athanasia; Dimitrakopoulos, YiannisΣτο Κεφάλαιο 1, παρουσιάζουμε τις βασικές πτυχές της θεωρίας παιγνίων σε συστήματα εξυπηρέτησης και μερικά χρήσιμα εργαλεία για την ανάλυσή τους. Ειδικότερα, ορίζουμε την καθαρή και μικτή στρατηγική, τη βέλτιστη απόκριση έναντι ενός προφίλ στρατηγικής και του σημείου ισορροπίας Nash, και τη μεθοδολογία που συνήθως ακολουθούμε για τον προσδιορισμό της ισορροπίας Nash σε συστήματα Ουρών Αναμονής με στρατηγικούς πελάτες. Επίσης, παρουσιάζουμε τα θεμελιώδη μοντέλα Ουρών Αναμονής, το παρατηρήσιμο M/M/1 και το μη παρατηρήσιμο M/M/1 που μελετήθηκαν από τους Naor και Edelson και Hildebrand, αντίστοιχα, όπου οι πελάτες παίρνουν στρατηγικές αποφάσεις για να εισέλθουν ή να φύγουν από σύστημα κατά την άφιξή τους. Επιπλέον, εισάγουμε την έννοια του αποθέματος σε ουρές, δηλαδή, συστήματα ουράς όπου η ολοκλήρωση της υπηρεσίας απαιτεί την αγορά ενός αντικειμένου, και, επομένως, υπάρχει ανάγκη ο πάροχος των υπηρεσιών να διατηρεί απόθεμα για αυτό το είδος και την (r,Q) πολιτική για την αποτελεσματική διαχείριση αυτού του αποθέματος. Τέλος, παρουσιάζουμε κάποια αποτελέσματα των πινακοαναλυτικών μεθόδων, οι οποίες είναι σημαντικές για την ανάλυση συστημάτων ουρών με αποθέματα και έναν αλγόριθμο για τον υπολογισμό της στάσιμης κατανομής των ομοιογενών QBD αλυσίδων. Στο Κεφάλαιο 2, παρουσιάζουμε δύο συστήματα εξυπηρέτησης με στρατηγικούς πελάτες, των οποίων η εξυπηρέτηση απαιτεί ένα αντικείμενο. Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζουμε την ανάλυση ενός συστήματος στο οποίο ο χρόνος εξυπηρέτησης των πελατών είναι αμελητέος. Σε αυτό το μοντέλο αναλύονται δύο περιπτώσεις σχετικά με το επίπεδο πληροφόρησης των πελατών, το παρατηρήσιμο και το μη παρατηρήσιμο σχετικά με την ύπαρξη αποθέματος. Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζουμε την ανάλυση ενός συστήματος εξυπηρέτησης με στρατηγικούς πελάτες, των οποίων η εξυπηρέτηση απαιτεί ένα αντικείμενο και ο διαχειριστής του συστήματος εφαρμόζει μια πολιτική τύπου (0,Q). Και τα δύο μοντέλα μελετήθηκαν από τους Wang και Ζhang. Στο Κεφάλαιο 3, μελετάμε ένα σύστημα εξυπηρέτησης με απόθεμα, όπου ο διαχειριστής ακολουθεί μια (r,Q) πολιτική και οι πελάτες είναι στρατηγικοί, δηλαδή τη στιγμή της άφιξής τους αποφασίζουν αν θα εισέλθουν σε αυτό ή θα φύγουν. Ο διαχειριστής αποφασίζει τη βέλτιστη ποσότητα παραγγελίας, ώστε να μεγιστοποιήσει το ατομικό του κέρδος. Στο συγκεκριμένο μοντέλο, πραγματοποιείται ένα Stackelberg παίγνιο ανάμεσα στους πελάτες και στον διαχειριστή. Για την ανάλυση του μοντέλου είναι απαραίτητη η εφαρμογή των πινακοαναλυτικών μεθόδων.