Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Fraidaki, Aikaterini"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 3 από 3
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Acceleration of digital transformation in retail as an effect of the pandemic of COVID-19: case study of a company in entertainment industry(2024) Nassou, Dimitra-Panagiota; Νάσσου, Δήμητρα-Παναγιώτα; Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology; Androutsopoulos, Konstantinos; Doukidis, Georgios; Fraidaki, AikateriniΗ εργασία εξετάζει πώς η πανδημία του COVID-19 έχει επηρεάσει τον επιχειρηματικό τομέα, ιδίως τη λιανική, και πώς οι εταιρείες έχουν υιοθετήσει στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού για να αντιμετωπίσουν τη νέα πραγματικότητα. Η πανδημία έχει προκαλέσει πολλές προκλήσεις για τις επιχειρήσεις λιανικής, όπως μειωμένες επισκέψεις σε φυσικά καταστήματα, χαμηλότερα ποσοστά πωλήσεων, οικονομική αβεβαιότητα, αναντιστοιχίες προσφοράς και ζήτησης και αυξημένες διαδικτυακές αγορές. Η εργασία χρησιμοποιεί ένα framework που ανέπτυξαν οι καθηγητές Δουκίδης, Σπινέλλης και Ebert προκειμένου να αναλυθούν οι λειτουργίες μιας συγκεκριμένης εταιρείας στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας, πριν και μετά την πανδημία. Το framework αποτελείται από τέσσερις πυλώνες ψηφιακού μετασχηματισμού: την εμπειρία του πελάτη, το επιχειρηματικό μοντέλο, τις επιχειρηματικές διαδικασίες και τον οργανισμό. Η εργασία επίσης περιλαμβάνει συνεντεύξεις από δύο στελέχη της εταιρείας για να παρουσιάσει τις απόψεις τους σχετικά με τις αλλαγές που έχουν συμβεί στους αντίστοιχους τομείς ευθύνης τους. Η εργασία ολοκληρώνεται με μια συζήτηση των αποτελεσμάτων και μια προτεινόμενη κατεύθυνση για εταιρείες με δίκτυα λιανικής, με βάση τις γνώσεις που αποκτήθηκαν από την ανάλυση και τις συνεντεύξεις.Τεκμήριο Exploring the impact of digital marketing campaigns in the B2B industry(12-03-2024) Χήνα, Δήμητρα; China, Dimitra; Athens University of Economics and Business, Department of Business Administration; Mamakou, Xenia; Agoraki, Maria-Eleni; Fraidaki, AikateriniΗ σταδιακή ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην καθημερινότητα των καταναλωτών είχε μεγάλο αντίκτυπο στη ζωή των ανθρώπων, στον τρόπο εργασίας, στον τρόπο επικοινωνίας και στις καταναλωτικές τους συνήθειες. Αυτή η αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών έχει επηρεάσει τον τρόπο που οι επιχειρήσεις αλληλοεπιδρούν με τους καταναλωτές. Πέρα από την εμπειρία των πελατών στα φυσικά καταστήματα, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα πλοήγησης στον ψηφιακό χώρο επομένως οι επιχειρήσεις μπορούν να επιμεληθούν εμπειρίες που τις κάνουν να ξεχωρίζουν . Καθώς αναδύονται νέες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλάζει ο αλγόριθμος της Google και εξελίσσονται οι πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτή η μελέτη στοχεύει να αποκαλύψει πώς οι διαφορετικές προσεγγίσεις στο Digital Marketing μπορούν να επηρεάσουν την αντίληψη των υπευθύνων λήψης αποφάσεων και την ανταπόκρισή τους σε αυτές. Υπάρχουν αρκετές μελέτες σχετικά με τη βιομηχανία B2B και κάνοντας ανασκόπηση της διαθέσιμης βιβλιογραφίας και των διαθέσιμων πηγών, μπορέσαμε να κατανοήσουμε τις διαφορές και τις ομοιότητες μεταξύ των αγορών B2C & B2B. Στη συνέχεια, εφαρμόζοντας μια ποιοτική ανάλυση βασισμένη σε συνεντεύξεις που έγιναν σε decisionmakers και τη δημιουργία Case Study, πραγματοποιήσαμε μια ανάλυση σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση του μάρκετινγκ στον κλάδο της τεχνολογίας B2B στην ελληνική αγορά. Αυτή η μελέτη αποδεικνύει ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την προσέλκυση καταναλωτών καθώς και decisionmakers επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις στον τομέα B2B θα πρέπει να αυξήσουν τις προσπάθειές τους για τη σταθεροποίηση των σχέσεων με τους καταναλωτές τους στο ψηφιακό περιβάλλον, ώστε να προκαλέσουν μια πιο θετική στάση απέναντι στο εμπορικό σήμα και να προωθήσουν τη δέσμευση της επιχείρησης. Αυτή η μελέτη αποδεικνύει ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών και των υπευθύνων λήψης αποφάσεων.Τεκμήριο Implementing a context-specific AI chatbot for digital marketing(08-04-2024) Perikleous, Alexandros-Panagiotis; Περικλέους, Αλέξανδρος-Παναγιώτης; Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology; Manolopoulos, Dimitrios; Nteliou, Kleopatra; Fraidaki, AikateriniΟ σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η σκιαγράφηση της τωρινής κατάστασης και των μελλοντικών εξελίξεων στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ όσον αφορά τη χρήση εργαλείων γενετικής τεχνητής νοημοσύνης και η διερεύνηση της εξειδίκευσης που μπορεί να αποκτήσει ένα chatbot σε ένα πεδίο. Στο πλαίσιο αυτό έγινε ανάλυση του επιχειρηματικού μοντέλου των εταιριών του τομέα αυτού με χρήση Καμβά Επιχειρηματικού Μοντέλου και αναζητήθηκαν τα σημεία σε αυτές τις επιχειρήσεις όπου η γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο. Επιπροσθέτως, έγινε ανάπτυξη chatbot βασιζόμενου σε μεγάλα γλωσσικά μοντέλα για την παραγωγή απαντήσεων με εστίαση στο πεδίο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, έγινε ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η κυκλοφορία εφαρμογής chatbot, η οποία αναπτύχθηκε σε Python και διασυνδέθηκε με API της OpenAI για την δημιουργία απαντήσεων με βάση την πληροφορία που δίνεται από το χρήστη. Επίσης, στο chatbot δόθηκαν οδηγίες για να εξειδικεύσει τις απαντήσεις του για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι δυσκολίες και η πολυπλοκότητα της διαδικασίας ανάπτυξης καταγράφηκαν λεπτομερώς, ενώ η εφαρμογή τέθηκε σε έλεγχο μετά την κυκλοφορία της για να επιβεβαιωθεί η αξιοπιστία της και η ικανότητά της να παραμένει εντός θέματος.Η ανάλυση της διαδικασίας αυτής μπορεί να αποτελέσει οδηγό για επιχειρήσεις, οργανισμούς και επαγγελματίες, που θα επιχειρήσουν να υλοποιήσουν εξειδικευμένα chatbot. Επιπλέον, μπορεί να δώσει έναυσμα για περαιτέρω έρευνα στη δημιουργία εξειδικευμένων chatbot πάνω σε συγκεκριμένα γνωσιακά πεδία που θα μπορούν να δίνουν εξαιρετικά ακριβείς απαντήσεις στους χρήστες.