Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Georgiou, Konstantina"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Gamified assessments: the impact of leaderboard on applicant reactions and performance(31-01-2025) Δρούγκα, Αντωνία; Drougka, Antonia; Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology; Nikolaou, Ioannis; Kravariti, Foteini; Georgiou, KonstantinaΗ αυξανόμενη χρήση της παιχνιδοποίησης αναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί προσελκύουν και έπειτα επιλέγουν υποψηφίους. Στην παρούσα μελέτη, εξετάζεται ο αντίκτυπος των μηχανισμών ανατροφοδότησης μέσω πίνακα κατάταξης στις αντιδράσεις και την απόδοση των υποψηφίων σε μία παιχνιδοποιημένη μέθοδο επιλογής προσωπικού. Συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι χωρίστηκαν σε τρεις πειραματικές συνθήκες— θετική ανατροφοδότηση, αρνητική ανατροφοδότηση και καμία ανατροφοδότηση—για να μελετηθούν οι επιπτώσεις τους σε παράγοντες όπως η ελκυστικότητα του οργανισμού, η διαδικαστική δικαιοσύνη, η ευχαρίστηση και το κίνητρο συμμετοχής στο τεστ. Οι συμμετέχοντες (N = 169) ολοκλήρωσαν ένα παιχνιδοποιημένο SJT και στη συνέχεια συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο που αξιολογούσε διάφορες ψυχολογικές διαστάσεις, όπως η αίσθηση ικανότητας, η διαδικαστική δικαιοσύνη και η ευχαρίστηση. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η θετική ανατροφοδότηση ενίσχυσε σημαντικά το κίνητρο συμμετοχής, την αίσθηση ικανότητας, την ελκυστικότητα του οργανισμού, τη διαδικαστική δικαιοσύνη, την ευχαρίστηση και τις συμπεριφορικές προθέσεις, τόσο όσον αφορά την πρόθεση αποδοχής μίας εργασίας από τον συγκεκριμένο οργανισμό, όσο και την πρόθεση για σύσταση της εταιρείας σε άλλους. Αυτό αναδεικνύει τη δυνατότητα των παιχνιδοποιημένων αξιολογήσεων να αξιολογούν όχι μόνο τους υποψηφίους, αλλά και να βελτιώνουν την εμπειρία τους κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πρόσληψης. Η έρευνα αυτή προσφέρει κάποιες σημαντικές πληροφορίες για τους επαγγελματίες Ανθρώπινου Δυναμικού (HR), οι οποίοι επιθυμούν να δημιουργήσουν μέσω της παιχνιδοποίησης μια πιο ελκυστική και ευχάριστη εμπειρία για τους υποψηφίους. Μελλοντικές μελέτες θα μπορούσαν να εστιάσουν στις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της παιχνιδοποίησης στην απόδοση και τη διατήρηση των εργαζομένων, καθώς και να διερευνήσουν πώς οι ατομικές διαφορές, όπως η εξοικείωση με τα βιντεοπαιχνίδια και οι ανταγωνιστικές τάσεις, επηρεάζουν τα αποτελέσματα των παιχνιδοποιημένων αξιολογήσεων.