Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Indounas, Konstantinos"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο CX in the video streaming industry(2021) Tsaknaki, Eirini; Athens University of Economics and Business, Department of Business Administration; Siomkos, George I.; Baltas, George; Indounas, KonstantinosThe current pandemic affected many industries, but only a few as radically as those that rely on face-to-face interactions and in-person experiences. The most prominent such example would be Entertainment and Media. Customers turned massively to content platforms in lack of alternatives such as cinema, theatres and concerts, accelerating a pre-existing trend. However, as the world tries to recover, some changes might persist, yet others can be easily reversed. In this light, this work discusses the elements that shape customer expectations regarding paid video streaming platforms (SVOD). Through qualitative and quantitative research, valuable insights have been generated to facilitate the understanding of what customers look for and what they value when it comes to SVOD platforms. The lack of ads, range of content, ease of use & media quality have been chosen by more than 85 of the sample as the top most important platform features. Further analysis has shown that the multidimensional factors of content & contract (commitment, price & ease & safety of payments) affect all CX Metrics under examination (NPS, CSAT & Retention). Personalisation significantly affects NPS & CSAT whereas, the ease of use impacts only the retention proxy.Τεκμήριο An evaluation of repositioning strategy: the case of Lacta: from “Romantic Love” to “Different Types of Love”(03-10-2024) Τσοχατζίδη, Χριστίνα; Tsochatzidi, Christina; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Skarmeas, Dionysios; Baltas, George; Indounas, KonstantinosΗ παρούσα μελέτη διερευνά τη στρατηγική επανατοποθέτησης της ελληνικής μάρκας σοκολάτας "Lacta". Μετά από πολλά χρόνια προβολής μιας στρατηγικής τοποθέτησης που συνδεόταν έντονα με τη ρομαντική αγάπη, η Lacta αποφάσισε το 2022 να αλλάξει την κατεύθυνση του brand και να εισαγάγει την έννοια των διαφορετικών τύπων αγάπης στη στρατηγική της, όπως η αγάπη μεταξύ φίλων ή οικογένειας. Αυτή η έρευνα στοχεύει στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της νέας αυτής στρατηγικής επανατοποθέτησης. Μετά από μια εκτενή ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σε ακαδημαϊκά άρθρα, η παρούσα μελέτη εντοπίζει τέσσερα χαρακτηριστικά που πρέπει να εξεταστούν, προκειμένου να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα της νέας στρατηγικής: η ευθυγράμμιση της επιδιωκόμενης επανατοποθέτησης με την αντιληπτή επανατοποθέτηση, οι μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και το κατά πόσο αυτές έχουν γίνει αντιληπτές και κατανοητές από την Lacta, η επίδραση της μικρής απόκλισης της νέας στρατηγικής από την αρχική στρατηγική τοποθέτησης και η επιρροή της νέας στρατηγικής στις πωλήσεις. Τα παραπάνω τέσσερα στοιχεία χρησιμοποιούνται ως ανεξάρτητες μεταβλητές αυτής της μελέτης. Η διεξαγωγή ποιοτικής έρευνας με την μορφή συνεντεύξεων και ποσοτικής έρευνας μέσω ενός διαδικτυακού ερωτηματολογίου παρείχε όλα τα απαραίτητα δεδομένα για την εξέταση της αποτελεσματικότητας της νέας στρατηγικής. Τα ευρήματα συμβάλλουν στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, καθώς υπάρχει σχετικό κενό σε μελέτες που αφορούν στρατηγικές επανατοποθέτησης, και παρέχουν πληροφορίες για τις αντιλήψεις των καταναλωτών. Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν επίσης προκλήσεις και ευκαιρίες σε σχέση με τις στρατηγικές επανατοποθέτησης στη βιομηχανία ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG), παρέχουν πολύτιμες γνώσεις τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ και αναδεικνύουν κατευθύνσεις για μελλοντική έρευνα.