Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Kavussanos, Emmanuel G."
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 10 από 10
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο The determinants of second-hand capesize vessel prices: a time series analysis(30-11-2022) Σαραντοπούλου, Μαρία; Sarantopoulou, Maria; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Sakkas, Athanasios; Tsouknidis, Dimitrios; Kavussanos, Emmanuel G.Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των καθοριστικών παραγόντων των τιμών των μεταχειρισμένων σκαφών Capesize χρησιμοποιώντας ανάλυση χρονοσειρών. Τα δεδομένα αναφέρονται στην περίοδο μεταξύ Ιανουαρίου 1990 και Οκτωβρίου 2022 που προέρχεται από την βάση δεδομένων Clarkson. Σε κάποιες αναλύσεις, η περίοδος μειώθηκε στον Ιανουάριο του 2002 έως τον Οκτώβριο του 2022 λόγω έλλειψης δεδομένων.Η βιβλιογραφική ανασκόπηση είναι το πρώτο μέρος της μελέτης μας με σκοπό να εξοικειωθούμε με το θέμα και να ελέγξουμε τι ερευνούν άλλοι ερευνητές. Η πρώτη σχετική μελέτη έγινε το 1985 από τον Beenstock. Πολλοί άλλοι ερευνητές συνέχισαν να αναλύουν την αγορά μεταχειρισμένων και άλλες παρόμοιες υποθέσεις.Χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες μεταβλητές, βρέθηκε ότι οι τελικοί καθοριστικοί παράγοντες είναι οι τιμές των νεότευκτων, η τιμή ναύλωσης τριών ετών και η διαφορά μεταξύ ενός και τριετούς ναύλωσης, οι οποίες είναι σημαντικές και επηρεάζουν τις τιμές των μεταχειρισμένων πλοίων Capesize 5 ετών με 180K DWT. Το μοντέλο μας αποτελείται από άλλες τέσσερις μεταβλητές.Ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος της ναυτιλιακής οικονομίας είναι η αγορά των μεταχειρισμένων. Στη ναυτιλιακή βιομηχανία, η αγορά μεταχειρισμένων ορίζεται ως μια από τις πιο δυναμικές. Επίσης, αποτελεί ζωτικό μέρος τόσο για την αγορά νεότευκτων, όσο και για την αγορά σκραπ.Τεκμήριο Dry bulk shipping: optimal timing of investment(07-12-2022) Πουλοπούλου, Θεοδώρα-Δέσποινα; Γιατρά, Αγγελική-Χαραλαμπία; Poulopoulou, Theodora-Despoina; Giatra, Aggeliki-Charalampia; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Rompolis, Leonidas; Moutos, Thomas; Kavussanos, Emmanuel G.Σε αυτή τη διατριβή, διερευνάται ο βέλτιστος χρόνος αγοράς ή πώλησης μεταχειρισμένου πλοίου ξηρού χύδην φορτίου. Για να γίνει αυτό, εξετάζονται διεξοδικά δύο μεταβλητές, οι οποίες είναι οι Τιμές 1 έτους Χρονοναύλωσης και οι τιμές των πλοίων. Όλοι οι υπολογισμοί εφαρμόζονται σε τρεις διαφορετικές αγορές, δηλαδή στην αγορά Capesize, Panamax και Handymax. Το βασικό σημείο στην ανάλυση είναι η σχέση συνολοκλήρωσης μεταξύ των μεταβλητών. Αυτή η σχέση επιτρέπει στον δείκτη "τιμής προς κέρδη" να χρησιμοποιηθεί ως καλός δείκτης για τη λήψη μιας επενδυτικής απόφασης. Έτσι, αφού καθιερωθεί το ίδιο, αναπτύσσονται δύο στρατηγικές. Η πρώτη υπολογίζει έναν αργό και έναν γρήγορο κινούμενο μέσο όρο του δείκτη "τιμή προς κέρδη" που έχουν αναπτυχθεί με τις δύο εξεταζόμενες μεταβλητές. Στη συνέχεια, γίνεται σύγκριση των δύο αυτών κινητών μέσων όρων έτσι ώστε να εξαχθούν τα σήματα αγοράς και πώλησης που επικρατούν στις αγορές. Η δεύτερη είναι μια στατική στρατηγική όπου κάποιος «αγοράζει και κρατά» το σκάφος καθόλη την οικονομική του ζωή, χωρίς να εκμεταλλεύεται τις ευκαιρίες που προκύπτουν στις αγορές. Η ανάλυση/ σύγκριση αυτών των δύο στρατηγικών οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο δείκτης "τιμή προς κέρδη" και η αντίστοιχη δυναμική στρατηγική του, παράγουν περισσότερες αποδόσεις από τη στρατηγική "Αγορά και Διατήρηση" και, επομένως, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους συμμετέχοντες στην αγορά για να προσδιορίσουν ποια είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για είσοδο ή έξοδο από την αγορά.Τεκμήριο The impact of COVID-19 on the greek economy, a nowcasting approach(30-09-2022) Σταματίου, Ευάγγελος; Stamatiou, Evangelos; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Tsouknidis, Dimitrios; Sakkas, Athanasios; Kavussanos, Emmanuel G.Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η δημιουργία ενός βραχυχρονίου μοντέλου παλινδρόμησης με γεφυρωμένη λειτουργεία. Ο απώτερος στόχος είναι να αξιοποιήσουμε τα δεδομένα που ανακοινώνονται σε μηναία βάση ώστε να προβλέψουμε μεταβλητές μακράς χρονικής διάρκειας, όπως ακαθάριστο εθνικό προϊόν. Ως γνωστόν, οι συσχετίσεις μεταξύ παραγόντων και δεικτών μέσα σε μια διαρκώς αναπτυσσόμενη οικονομία μεταβάλλονται συχνά, συνεπώς μέσα στο πλαίσιο της νέας πραγματικότητας, και ειδικότερα της εξάπλωσης του κορονοϊό, έχει ενδιαφέρον να εξετάσουμε την δημιουργία αυτού του τύπου μοντέλου για την πρόβλεψη του ΑΕΠ. Το αρχικό μοντέλο που δημιουργήσαμε, με τρεις ανεξάρτητους μεταβλητές, λειτούργησε ικανοποιητικά ωστόσο παρατηρήθηκε ότι όταν προσθέσαμε μεταβλητές σχετιζόμενους με την επέκταση του κορονοϊού, όπως ο αριθμός των καθημερινών κρουσμάτων, το μοντέλο εμφάνισε πιο ισχυρά στατιστικά δεδομένα. Σε μια προσπάθεια να εμβαθύνουμε την ανάλυση και να ξεπεράσουμε τα μέχρι τώρα δεδομένα αναφορικά με την υπάρχουσα βιβλιογραφία, εξετάσαμε και την δημιουργία μοντέλου γεφυρωμένης λειτουργίας με στοιχεία συ σχετιζόμενα με το χρηματιστήριο Αθηνών, όπως εν παραδείγματι με τις τιμές ομολόγων, την απόδοση ομολόγων κλπ. Το μοντέλο που δημιουργήθηκε ενώ υπέδειξε αξιόλογα στοιχεία απόδοσης συγκριτικά ήταν πιο αδύναμο από τα προηγούμενα εξεταζόμενα μοντέλα. Στην συνεχιζόμενη ανάλυση εξετάσαμε και εμπράκτως τις ικανότητες πρόβλεψης των δυο προεπιλεγμένων μοντέλων σε μια πραγματική εξάσκηση πρόβλεψης τύπου Τ+1 και Τ+2, περιόδους. Τα αποτελέσματα, και πάλι, ήταν ικανοποιητικά και σαφώς καλύτερα από τις υπάρχουσες προβλέψεις τις αγοράς. Ειδικότερα όμως, παρατηρήθηκε ότι όταν ανανεώσαμε το εξεταζόμενο μοντέλο με τα νέα οικονομικά δεδομένα της αγοράς, από την ΕΛΣΤΑΤ, το μοντέλο απέδωσε με μεγαλύτερη ακρίβεια.Τεκμήριο An insight in the competitiveness of liner shipping(2022) Διαμαντίδης, Δημήτριος; Τσουράκη, Δήμητρα; Diamandidis, Dimitrios; Tsouraki, Dimitra; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Tsouknidis, Dimitrios; Rompolis, Leonidas; Kavussanos, Emmanuel G.Αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι ανάλυση του βαθμού ανταγωνισμού στην αγόρα των θαλάσσιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων. Γίνεται αναδρομή σε παλαιότερη βιβλιογραφία και ανάλυση ευρέως αποδεκτών αριθμοδεικτών μέτρησης ανταγωνισμού.Τεκμήριο Macroeconomic factors, risk management and international shipping stock returns(30-11-2022) Vasilopoulos, Dimitrios; Vogiatzakis, Nikolaos-Evangelos; Βασιλόπουλος, Δημήτριος; Βογιατζάκης, Νικόλαος-Ευάγγελος; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Rompolis, Leonidas; Moutos, Thomas; Kavussanos, Emmanuel G.Σκοπός της προκείμενης διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση και ταυτοποίηση του αντίκτυπου διάφορων μακροοικονομικών παραγόντων, καθώς και της νομισματικής πολιτικής των Η.Π.Α στις αποδόσεις των μετοχών 24ων ναυτιλιακών εταιρειών, εισηγμένων στο χρηματιστήριο της NYSE και NASDAQ. To δείγμα που χρησιμοποιήθηκε, σχηματίστηκε με δεδομένα των τελευταίων 15 ετών, σε μηνιαία συχνότητα και συγκεκριμένα από τον Απρίλη του 2007 έως και τον Μάιο του 2022, ώστε να συμπεριληφθούν γεγονότα που κλόνισαν την παγκόσμια οικονομία. Για να εξασφαλισθεί η εγκυρότητα και αμεροληψία των ευρημάτων της έρευνας, χρησιμοποιήθηκαν διάφοροι διαγνωστικοί έλεγχοι, καθώς και ανάλυση δεδομένων με την μέθοδο των ελαχίστων τετραγώνων. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης παρουσίασαν στατιστική σημαντικότητα μεταξύ του δείκτη μεταβλητότητας (VIX) και των αποδόσεων των μετόχων των ναυτιλιακών εταιρειών, τονίζοντας τον αρνητικό του αντίκτυπο λόγω της ικανότητας του να αναδεικνύει την αβεβαιότητα των επενδυτών απέναντι στο χρηματιστήριο. Επιπρόσθετα, ο λόγος του κεφαλαίου αγοράς προς το Α.Ε.Π και η προσφορά χρήματος των Η.Π.Α, φαίνεται να επηρεάζουν σημαντικά τις αποδόσεις των μετοχών πολλών ναυτιλιακών εταιρειών σε μεγάλα επίπεδα σημαντικότητας. Ωστόσο, για να επιτευχθούν αποτελεσματικότερα συμπεράσματα σχετικά με τον αντίκτυπο ανεξάρτητων μεταβλητών όπως του πληθωρισμού, της βιομηχανικής παραγωγής και των ομοσπονδιακών επιτοκίων στην εξαρτημένη μεταβλητή, χρειάζεται να πραγματοποιηθεί εξειδικευμένη έρευνα που θα αντιμετωπίζει περιορισμούς που προκύπτουν από γεγονότα που επηρέασαν σημαντικά την σταθερότητα της οικονομίας και διεθνούς ναυτιλίας.Τεκμήριο Ship valuation-newbuilding prices of dry bulk carriers(17-12-2024) Ρουσουνέλος, Βαρθολομαίος; Rousounelos, Vartholomaios; Thangarajan, Pragadeeswaran; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Konstantinou, Panagiotis; Zisis, Dimitrios; Kavussanos, Emmanuel G.Αυτή η διατριβή διερευνά τους προσδιοριστικούς παράγοντες των τιμών νεότευκτων πλοίων στην αγορά φορτηγών πλοίων ξηρού φορτίου, με έμφαση στα τμήματα Capesize, Panamax, Handymax και Handysize. Χρησιμοποιώντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο δεδομένων που εκτείνεται από το 1999 έως το 2024, η μελέτη αναλύει τη σχέση μεταξύ των τιμών των νεότευκτων πλοίων και βασικών οικονομικών, αγοραίων και ειδικών για τη βιομηχανία παραγόντων. Μέσω ανάλυσης παλινδρόμησης, εξετάζεται η επίδραση μεταβλητών, όπως οι τιμές χάλυβα, οι τιμές των μεταχειρισμένων πλοίων, τα ποσοστά βιβλίου παραγγελιών, οι μακροοικονομικοί δείκτες, καθώς και οι δείκτες ναύλων στις τιμές των νεότευκτων πλοίων. Επιπλέον, η μελέτη εισάγει τη χρήση δεικτών, όπως ο λόγος τιμής νεότευκτου προς μεταχειρισμένο πλοίο και οι δείκτες της Βαλτικής σε σχέση με τον ευρύτερο Baltic Dry Index, για να αποτυπώσει πιο λεπτομερώς τις δυναμικές της αγοράς. Η ανάλυση στοχεύει στην παροχή πληροφοριών για το πώς οι δυναμικές προσφοράς-ζήτησης, οι παράγοντες κόστους και οι ευρύτερες οικονομικές συνθήκες διαμορφώνουν τις τάσεις τιμολόγησης στην αγορά νεότευκτων πλοίων. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν ότι μεταβλητές όπως οι τιμές χάλυβα, οι τιμές των μεταχειρισμένων πλοίων και τα ποσοστά βιβλίου παραγγελιών παίζουν σημαντικό ρόλο στον καθορισμό των τιμών, ενώ μακροοικονομικοί παράγοντες, όπως οι συναλλαγματικές ισοτιμίες και οι συνθήκες χρηματοδότησης, επηρεάζουν επίσης τη δυναμική της αγοράς. Αυτή η έρευνα συμβάλλει στην κατανόηση της πολύπλοκης αλληλεπίδρασης μεταξύ των συνθηκών της αγοράς και των τιμών των νεότευκτων πλοίων, προσφέροντας πολύτιμες γνώσεις για τους ενδιαφερόμενους της βιομηχανίας, τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και τους ερευνητές.Τεκμήριο Shipping and oil & gas stock returns interrelation with macroeconomic, financial and crude oil factors using panel regression(30-11-2022) Σκληρός, Σωτήριος; Μανωλάκος, Θεόδωρος; Skliros, Sotirios; Manolakos, Theodoros; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Tsouknidis, Dimitrios; Drakos, Konstantinos; Kavussanos, Emmanuel G.Αυτή η μελέτη διερευνά τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ Μακροοικονομικών, κλαδικών και εταιρικών παραγόντων δίνοντας έμφαση στις τιμές αργού πετρελαίου καθώς και στην μεταβλητότητα αυτών όπως επίσης και των αποδόσεις μετοχών που ανήκουν στον ναυτιλιακό και πετρελαικό κλάδο. Τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν έχουν την μορφή πίνακα που αποτελείται από παρατηρήσεις με τρίμηνη συχνότητα αρχίζοντας από τον Ιανουάριου του 2008 έως τον Ιούνιο του 2021. Για τους σκοπούς της ανάλυσης ο πίνακας δεδομένων αποτελείται από 25 Ναυτιλιακές Εταιρείες και 25 Πετρελαικές εταιρείες όλες εισηγμένες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Επιπλέον γίνεται και μια κατηγοριοποίηση του Ναυτιλιακού κλάδου σε 5 διαφορετικούς τομείς ώστε τα αποτελέσματα που να είναι πιο ακριβή και να διεξαχθούν τα κατάλληλα συμπεράσματα. Αυτή η μελέτη εντόπισε ότι υπάρχουν αρκετοί κοινοί παράγοντες που επηρεάζουν τις αποδόσεις των δυο κλάδων με παρόμοιο τρόπο όπως για παράδειγμα ο παράγοντας της αγοράς, η ποσοστιαία μεταβολή της ανεργίας των ΗΠΑ, η ισοτιμία μεταξύ Ευρώ και Δολλαρίου, ο δείκτης μεταβλητότητας της τιμής του πετρελαίου και οι δείκτες Επιχειρηματικής αξίας. Ωστόσο, εκτός από κοινούς παράγοντες, η μελέτη ερευνά και παράγοντες που επηρεάζουν με διαφορετικούς τρόπους την κάθε αγορά όπως η απόδοση του Δεκαετούς Κρατικού Ομολόγου ΗΠΑ, τα έσοδα του εκάστοτε κλάδου, οι δείκτες ρευστότητας, οι δείκτες κερδοφορίας, και οι δείκτες μόχλευσης. Το πιο σημαντικό εύρημα της μελέτης είναι ότι οι αποδόσεις των μετοχών των Ναυτιλιακών και των πετρελαικών εταιρειών είναι αρνητικά συσχετισμένες με τον δείκτης μεταβλητότητας των πετρελαικών τιμών ενώ παράλληλα οι αποδόσεις Ναυτιλιακών μετοχών του τομέα υγρού φορτίου είναι θετικά συσχετισμένες με τα κόστη καυσίμων. Επομένως υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι οι μετοχές των υπό μελέτη κλάδων επηρεάζονται στατιστικά σημαντικά από την δυναμική αγορά πετρελαίου και ενδεχομένως να επωφελούνται από αυξήσεις των τιμών πετρελαίου.Τεκμήριο Spread trading: arbitrage opportunities in the dry bulk sector through forward freight agreements(30-11-2023) Παππάς, Θεόδωρος; Αποστολόπουλος, Ανδρέας; Pappas, Theodoros; Apostolopoulos, Andreas; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Demirakos, Efthimios; Rompolis, Leonidas; Kavussanos, Emmanuel G.Αυτή η μεταπτυχιακή εργασία ακολουθεί μια ξεχωριστή προσέγγιση εισάγοντας το pairs trading στο πλαίσιο της αγοράς παράγωγων του τομέα ναυτιλίας ξηρού φορτίου. Το pairs trading περιλαμβάνει την ταυτόχρονη πώληση και αγορά δύο σχετικών περιουσιακών στοιχείων, με στόχο την εκμετάλλευση διακυμάνσεων της σχέσης των τιμών τους. Η στρατηγική εμπίπτει στον τομέα του στατιστικού αρμπιτράζ, και ενώ συνήθως εφαρμόζεται σε μετοχές, η εργασία μας επιδιώκει να προσαρμόσει αυτήν τη στρατηγική σε παράγωγα προϊόντα, συγκεκριμένα σε Συμφωνίες Προθεσμιακών Συμβολαίων Ναύλων (FFAs) για καλάθια διαδρομών στη ναυτιλία ξηρού φορτίου. Ο κύριος στόχος αυτής της μελέτης είναι να εξετάσει την ύπαρξη ευκαιριών αρμπιτράζ στην αγορά παράγωγων του τομέα του ξηρού φορτίου και να ανακαλύψει μια προσέγγιση που μπορεί να δημιουργήσει κέρδος για τους επενδυτές. Για την επίτευξη των στόχων μας, χρησιμοποιούμε δύο διακριτές μεθοδολογίες - τη συνολοκλήρωση και την ανάλυση απόστασης. Αυτές οι προσεγγίσεις λειτουργούν ως αναλυτικά μέσα με τα οποία εξετάζουμε την ιστορική απόδοση και τη σχέση μεταξύ των διαφορετικών FFAs. Με την εξέταση των στατιστικών κοινών κινήσεων και αποκλίσεων στις τιμές, η έρευνά μας επιδιώκει να ανακαλύψει πολύτιμες εισηγήσεις σχετικά με την κερδοφορία και την ανθεκτικότητα των στρατηγικών pairs trading στο προαναφερθέν πλαίσιο. Οι στρατηγικές εφαρμόζονται για την περίοδο από τον Ιανουάριο ως τον Σεπτέμβριο του 2023, αποκαλύπτοντας ευκαιρίες κερδοφορίας για διάφορους τύπους πλοίων και διάρκεια συμβολαίων, και συγκεκριμένα, εφαρμόζοντας μια δυναμική προσέγγιση, τα συμβόλαια 1 και 2 μηνών εμφανίζουν συνεχώς την πιο ευνοϊκή απόδοση. Τα ευρήματα υποδεικνύουν την ύπαρξη ευκαιριών αρμπιτράζ, προσφέροντας πολύτιμα ευρήματα για τους επενδυτές και τους επαγγελματίες που συμμετέχουν στον κλάδο της ναυτιλίας.Τεκμήριο Test of validity of three factor and five factor Fama & French models for US energy sector(27-09-2023) Βάρσος, Κωνσταντίνος; Varsos, Konstantinos; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Sakkas, Athanasios; Tsouknidis, Dimitrios; Kavussanos, Emmanuel G.Αυτή η εργασία επιδιώκει να προσδιορίσει εάν τα μοντέλα τριών και πέντε παραγόντων των Fama και French, μπορούν να εφαρμοστούν στον ενεργειακό τομέα των ΗΠΑ και στην ικανότητά τους να προβλέπουν πλεονάζουσες αποδόσεις μετοχών. Τα δύο μοντέλα των Fama και French είναι προσαρμογές του Capital Asset Pricing Model (CAPM), που υπολογίζει τα ποσοστά απόδοσης μετοχών χρησιμοποιώντας ένα στοιχείο συστημικού κινδύνου αγοράς. Πρώτα από όλα γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση του CAPM και στη συνέχεια αναφέρεται πώς αυτό οδηγεί στη δημιουργία του Fama & French μοντέλου τριών παραγόντων. Μετά από εκτεταμένη ανασκόπηση του Τρι-παραγοντικού Fama & French μοντέλου και των αποτελεσμάτων σχετικών ερευνών, γίνεται συζήτηση για το πώς δημιουργήθηκε το Fama & French μοντέλο 5 παραγόντων, καθώς και ποια είναι τα αποτελέσματα από σχετικές έρευνες. Τέλος, γίνεται μια ανασκόπηση στη βιβλιογραφία για τα μοντέλα και τις επιπτώσεις τους στην ενεργειακή βιομηχανία και άλλες σε βιομηχανίες κρίσεις.Προκειμένου να εξεταστεί ποιοι παράγοντες είναι στατιστικά σημαντικοί και ποια είναι καλύτερη επιλογή, δεδομένα από τον δείκτη GSPE (μετοχές που ανήκουν στον δείκτη S&P 500 και σχετίζονται με τον ενεργειακό τομέα) χρησιμοποιούνται για την περίοδο 1/1/2017-1/4/2023. Η περίοδος από 1/1/2017 έως 31/08/2022 θεωρείται training period, ενώ η περίοδος που ξεκινά από 1/09/2022 έως 1/04/2023 θεωρείται test period. Εκτελώντας την παλινδρόμηση και για τα δύο μοντέλα, διαπιστώνεται ότι όλοι οι παράγοντες του μοντέλου Fama και French τριών παραγόντων είναι στατιστικά σημαντικοί. Ωστόσο, σχετικά με το Μοντέλο πέντε παραγόντων μόνο τρεις παράγοντες είναι στατιστικά σημαντικοί. Και τα δύο μοντέλα ερμηνεύουν το δείγμα σε μεγάλη έκταση. Αυτό μπορεί επίσης να επιβεβαιωθεί από τις συγκρίσεις που έγιναν μεταξύ των αποτελεσμάτων των μοντέλων και των πραγματικών επιδόσεων, όσον αφορά τη δοκιμαστική περίοδο.Τεκμήριο US tech sector: valuation(12/29/2021) Konstantinopoulos, Ioannis; Κωνσταντινόπουλος, Ιωάννης; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Drakos, Konstantinos; Georgoutsos, Dimitrios; Kavussanos, Emmanuel G.The US economy started falling from February 20th, 2020 and continued to decline until March 19th, 2020. On March 19th, 2020, the stock market crashed. All the stocks were at a 3-year low on that day because of the COVID-19 pandemic. Many countries announced lockdowns during that period, which resulted in the stock market suffering a huge loss. During this period the technology sector value rose. This thesis focuses on the valuation of the tech companies during the COVID-19 pandemic and poses the question of the degree that the true value of the companies that comprise the tech sector is captured by their market value. The study investigates the rise of tech companies. The findings are based on the companies on 2021 performances and the rise in revenue of the companies during the pandemic and the restrictions that were placed due to the pandemic. Also, various factors that contributed to their rise are covered. For our analysis we utilize the discounted cash flow model as means to estimate their true value. We observed that the tech sector can be characterized as overvalued compared to the market value as of December 2021. Furthermore, our analysis in conjunction with the past experience of the dot-com bubble shows that we can potentially be in another pre-bubble period.