Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Skarmeas, Dionysis"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο The effect of team identification on brand equity and media use(2020) Sarris, Angelos; Σαρρής, Άγγελος; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Karadinou, Kalypso; Argouslidis, Paraskevas; Skarmeas, DionysisΗ παρούσα εργασία ερευνά αν και σε ποιό βαθμό συγκεκριμένοι παράγοντες ενισχύουν την ταύτιση του φιλάθλου με την ομάδα και στη συνέχεια αν αυτή η ενισχυμένη ταύτιση οδηγεί σε βελτίωση της αξίας του ονόματος και χρήση έντυπων, ραδιοτηλεοπτικών και ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε φιλάθλους της ΚΑΕ Παναθηναϊκός διαμέσου ερωτηματολογίων σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή. 198 συμπληρωμένα ερωτηματολόγια συλλέχθηκαν και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η εμπειρία σε οπαδικές κοινότητες, η ιστορία, το στάδιο και τελετουργίες των φιλάθλων συσχετίζονται θετικά με την ταύτιση με την ομάδα. Μεταξύ αυτών των μεταβλητών την μεγαλύτερη επίδραση ασκεί η εμπειρία σε οπαδικές κοινότητες. Τα αποτελέσματα επίσης έδειξαν ότι η αξία του ονόματος και η χρήση έντυπων και ψηφιακών μέσων ενημέρωσης επηρεάζονται θετικά από την ταύτιση με την ομάδα.