ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η επίδραση της τοποθέτησης προϊόντος στις ταινίες
Εναλλακτικός τίτλος :The influence of product placement in movies
Δημιουργός :Παπαδάκη, Σοφία
Συντελεστής :Κοκκινάκη, Φλώρα (Επιβλέπων καθηγητής)
Παινέσης, Γρηγόρης (Εξεταστής)
Αργουσλίδης, Πάρης (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :119σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9503
Περίληψη :Κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ευρύτερη μελέτη της τοποθέτησης προϊόντος στις ταινίες καθώς και η επίδραση που επιφέρει στους θεατές. Συγκεκριμένα, στο επίκεντρο του ερευνητικού ενδιαφέροντος τέθηκαν τα ακόλουθα ζητήματα: η κατανόηση της σημασίας της τοποθέτησης προϊόντος και η ανάλυση των ειδών της, τα κριτήρια που ευνοούν την ύπαρξη θετικής στάσης απέναντι στο προϊόν, η ανάλυση των παραγόντων που διευκολύνουν την επικράτηση του προϊόντος στην μνήμη των καταναλωτών και την ανάκληση καθώς και τους λόγους που οδηγούν στην επίτευξη της αγοραστικής απόφασης του τοποθετημένου προϊόντος
The main purpose of this dissertation is the study of product placement in movies and the impact it has on viewers. Specifically, my field of research study is understanding the importance of product placement and the criterias that play significant role in achieving positive attitude towards the product, recall of the product and purchase intention.
Λέξη κλειδί :Τοποθέτηση προϊόντος
Θετική στάση απέναντι στο προϊόν
Ανάκληση προϊόντος
Πρόθεση αγοράς
Product placement
Positive attitude towards the product
Product recall
Purchase intention
Διαθέσιμο από :2022-05-24 12:52:05
Ημερομηνία έκδοσης :05/28/2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-05-24 12:52:05
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Papadaki_2022.pdf

Τύπος: application/pdf