Σχολή Επιστημών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότηταhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/2
Η Σχολή Επιστημών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας περιλαμβάνει τα Τμήματα: - Τμήμα Πληροφορικής - Τμήμα Στατιστικής
Περιήγηση
Πλοήγηση Σχολή Επιστημών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας ανά Συγγραφέα "Alchirch, Pantia-Marina"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Positive correlations between campaigns for influence maximization(09-12-2022) Αλχίρχ, Πάντια-Μαρίνα; Alchirch, Pantia-Marina; Athens University of Economics and Business, Department of Informatics; Markakis, Evangelos; Toumpis, Stavros; Kalogeraki, VanaΔιαφημιστικές και πολιτικές καμπάνιες χρησιμοποιούνται ευρέως στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης με στόχο να επηρεάσουν τους χρήστες αυτών των πλατφορμών στο να αγοράσουν τα προϊόντα τους ή να υιοθετήσουν τις πολιτικές τους ιδέες και στάσεις. Αυτές οι καμπάνιες συχνά μοιράζονται μια πληθώρα χαρακτηριστικών, όπως το ίδιο κοινό που έχουν ως στόχο ως προς την ηλικία, το φύλο και τις προτιμήσεις. Σε αυτή την διατριβή, εκμεταλλευόμαστε αυτά τα κοινά χαρακτηριστικά και προσπαθούμε να βρούμε πιθανές συσχετίσεις, οι οποίες εντέλει θα βοηθήσουν στη μεγιστοποίηση της επιρροής που ασκούν αυτές οι καμπάνιες στο κοινό. Γι’ αυτό, υλοποιήσαμε έναν εκθετικό μηχανισμό που βρίσκει τα καλύτερα υποσύνολα από καμπάνιες όσον αφορά τις συχετίσεις μεταξύ τους, ενώ παράλληλα εκτελούμε μια διαδικασία εύρεσης πολλαπλών χρηστών. Ο όρος ”πολλαπλών” εδώ αναφέρεται στο γεγονός ότι επιλέγουμε έναν αριθμό n από υποψήφιους διάσημους χρήστες, όπου ο αριθμός n, έχει ήδη προέλθει από τον αριθμό των πιθανών υποσυνόλων από καμπάνιες. Ο αριθμός n είναι αποτέλεσμα του μηχανισμού της συσχέτισης των καμπανιών. Ακόμα, υλοποιούμε έναν μηχανισμό που μιμείται το Minimum Set Cover πρόβλημα, με σκοπό να αναθέσουμε κάθε υποσύνολο από καμπάνιες στον πιο κατάλληλο υποψήφιο, σύμφωνα με τα κοινά τους χαρακτηριστικά καθώς και ενός δοθέντος προϋπολογισμού B. Συνεπώς, ασχολούμαστε με το πρόβλημα της Μεγιστοποίησης της Επιρροής σε ένα περιβάλλον με πολλαπλές καμπάνιες και πολλαπλούς χρήστες και παρουσιάζουμε τα πειραματικά μας αποτελέσματα.