Σχολή Οικονομικών Επιστημών
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότηταhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/58
Η Σχολή Οικονομικών Επιστημών περιλαμβάνει τα Τμήματα: - Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης - Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Περιήγηση
Πλοήγηση Σχολή Οικονομικών Επιστημών ανά Συγγραφέα "Akouros, Dimosthenis"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Autonomous ships: introduction and application(10-06-2019) Άκουρος, Δημοσθένης; Akouros, Dimosthenis; Πανταζόπουλος, Γεώργιος; Pantazopoulos, Georgios; Athens University of Economics and Business, Department of International and European Economic Studies; Ρομπόλης, Λεωνίδας; Βεντίκος, ΝικόλαοςΤα αυτόνομα και εξ αποστάσεως ελεγχόμενα πλοία έχουν δείξει αυξανόμενο ενδιαφέρον στις μέρες μας. Οι τεχνολογικές εξελίξεις, το λογισμικό και οι αλγόριθμοι υποστήριξης αποφάσεων, καθώς και η συνδεσιμότητα στη θάλασσα έχουν επιτρέψει στα πρώτα εμπορικά έργα που είναι έτοιμα να ξεκινήσουν στο όχι τόσο μακρινό μέλλον.Το πεδίο είναι ευρύ με πολλές διαφορετικές εφαρμογές αυτοματισμού και έννοιες που θα μπορούσαν να διαδραματίσουν ζωτικό ρόλο, ωφελώντας τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Από πλοία με πλήρη απουσία ανθρώπινου παράγοντα σε πλοία με τηλεχειρισμό από χερσαίες εικονικές γέφυρες, μέχρι συστήματα υποστήριξης που θερμαίνουν το πλήρωμα πριν από τη σύγκρουση ή βοηθούν στη βελτιστοποίηση των λειτουργιών.Από τους αισθητήρες επί του σκάφους, την αξιοπιστία των μηχανημάτων σε ένα μη επανδρωμένο σκάφος έως τους εθνικούς και διεθνείς κανόνες και κανονισμούς, έως το λογισμικό που πρέπει να είναι σταθερό και ασφαλές στον κυβερνοχώρο, υπάρχουν πολλές προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν πριν τεθεί σε εφαρμογή αυτή η τεχνολογία. το τέστ.Το μελλοντικό πλοίο θα χρειαστεί ακόμη ανθρώπινη συμβολή από τη χερσαία σύνδεση μεταξύ του πλοίου και της ακτής. Η επικοινωνία πρέπει να είναι ακριβής, υποστηριζόμενη από πολλαπλά συστήματα, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος.Ο στόχος αυτής της διατριβής είναι να αναλύσει τις διαφορές μεταξύ ενός αυτόνομου και συμβατικού σκάφους, υπογραμμίζοντας τα οφέλη-εμπόδια του καθενός, για να δημιουργήσει έναν αλγόριθμο που απεικονίζει μια διέγερση ενός αυτόνομου σκάφους που ξεπερνά ένα φανταστικό εμπόδιο.