Διδακτορικές διατριβές
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/25
Περιήγηση
Πλοήγηση Διδακτορικές διατριβές ανά Συγγραφέα "Μαγγανάρη, Εμμανουέλα"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο H επίδραση των συντελεστών της ατμόσφαιρας του ηλεκτρονικού καταστήματος στην αγοραστική συμπεριφορά: στρατηγικές επιπτώσεις μάρκετινγκ(2008) Μαγγανάρη, Εμμανουέλα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Παπαθανασίου, Ελευθέριος; Βρεχόπουλος, Αδάμ; Δουκίδης, Γεώργιος; Καλαμπούκης, Θεόδωρος; Καρδαράς, Δημήτριος; Ρηγοπούλου, Ειρήνη; Σιώμκος, ΓεώργιοςΣτόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει την επίδραση της ευκολίας χρήσης του layout του ηλεκτρονικού καταστήματος στη συμπεριφορά του καταναλωτή καθώς και τη διαφορά ανάμεσα σε δύο τύπους layout (δηλ. τo grid και το freeform layout). Στο πλαίσιο της έρευνας πραγματοποιήθηκε εργαστηριακό πείραμα. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 241 φοιτητές. Γενικά, τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών. Ωστόσο, η παρούσα έρευνα έδειξε ότι ο τύπος του layout επηρεάζει την ευχαρίστηση των αποκρινόμενων κατά τη διάρκεια της πλοήγησης, αλλά όχι την αντιληπτή ευκολία χρήσης. Επίσης, τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν τον ρόλο της αποκρισιμότητας στην ατμόσφαιρα του καταστήματος στο ερευνητικό μοντέλο.