Διδακτορικές διατριβές
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/25
Περιήγηση
Πλοήγηση Διδακτορικές διατριβές ανά Θέμα "Analytic Hierarchy Process (AHP)"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Α recommender system for e-tourism services(07/12/2019) Τσέτσεκα, Αθηνά; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Ιωαννίδης, Αντώνιος; Μανωλόπουλος, Δημήτριος; Μέντζας, Γρηγόριος; Χονδροκούκης, Γρηγόριος; Βρεχόπουλος, Αδάμ; Κρητικός, Εμμανουήλ; Καρδαράς, ΔημήτριοςΗ παρούσα διατριβή στοχεύει στην παροχή νέων, πρωτότυπων ιδεών για την έρευνα του προβλήματος παραγωγής προτάσεων μέσω της εισαγωγής μεθοδολογιών και τεχνικών ανάλυσης κειμένου και πολύπλοκων αποφάσεων και από τον ευρύτερο τομέα της ασαφούς λογικής στο ερευνητικό πεδίο των συστημάτων προτάσεων. Συλλέχθηκαν κριτικές από 43 ξενοδοχεία του Λονδίνου συνολικά 2.779 κριτικές οι οποίες τέθηκαν υπό επεξεργασία από το εργαλείο επεξεργασίας κειμένου KNIME από την εφαρμογή του οποίου υπολογίστηκε η σημαντικότητα που έχει δώσει κάθε χρήστης στις υπηρεσίες του ξενοδοχείου που έχει αναφέρει. Με χρήση της AHP για κάθε χρήστη υπολογίζονται οι προτιμήσεις του που αποτελούν το προφίλ του χρήστη. Το προφίλ των ξενοδοχείων δημιουργείται από το άθροισμα των αξιολογήσεων των πελατών που τα επισκέφτηκαν για κάθε υπηρεσία οι οποίες αποτελούνται από τις προτιμήσεις του πελάτη, το συναίσθημα του πελάτη για κάθε υπηρεσία όπως εκφράστηκε στην κριτική και τη χρονολογία κατά την οποία γράφτηκε μια κριτική κανονικοποιημένο με τον αριθμό των κριτικών κάθε ξενοδοχείου. Με τη μέθοδο ανάλυσης συναισθημάτων που αναπτύσσεται αποδίδεται ένας βαθμός συναισθήματος για κάθε υπηρεσία που αναφέρει κάθε χρήστης επιτρέποντας ακριβέστερη αξιολόγηση των υπηρεσιών που παρέχει κάθε ξενοδοχείο. Επίσης η ενσωμάτωση της χρονικής διάστασης στον τύπο παραγωγής προτάσεων επιτρέπει τη δυναμική παρακολούθηση της εξέλιξης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από τα ξενοδοχεία. Για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του αλγορίθμου συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίου οι προτιμήσεις 207 πελατών ξενοδοχείων και πολλαπλασιάστηκαν οι προτιμήσεις κάθε χρήστη με το προφίλ κάθε ξενοδοχείου ώστε να υπολογιστούν τα σκορ κάθε ξενοδοχείου για κάθε χρήστη. Το ποσοστό αποτελεσματικότητας του προτεινόμενου αλγορίθμου είναι 73,4%.