Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Painesis, Grigorios"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Investigating factors affecting perceived value and loyalty in the food delivery applications in Greece(2025-03-10) Κρίτσας, Νικόλαος; Kritsas, Nikolaos; Argouslidis, Paraskevas; Saridakis, Charalampos; Painesis, GrigoriosΗ παρούσα μελέτη διερεύνησε τους παράγοντες που επηρεάζουν την αντιλαμβανόμενη αξία και την αφοσίωση των πελατών στην ελληνική αγορά εφαρμογών παράδοσης τροφίμων. Με τη χρήση ερωτηματολογίου, η έρευνα εξέτασε εννέα ανεξάρτητες μεταβλητές και τις σχέσεις τους με την αντιλαμβανόμενη αξία και την πρόθεση επαναχρησιμοποίησης.Τα ευρήματα αποκάλυψαν ότι η κοινωνική επιρροή είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει τόσο την αντιλαμβανόμενη αξία όσο και την αφοσίωση, επιδεικνύοντας τόσο άμεσες επιδράσεις όσο και έμμεσες επιδράσεις μέσω της διαμεσολάβησης της αντιλαμβανόμενης αξίας. Η ποιότητα υπηρεσιών και η ευκολία παρουσίασαν επίσης σημαντικές άμεσες θετικές επιδράσεις στην πρόθεση επαναχρησιμοποίησης. Η αντιλαμβανόμενη αξία επηρεάζει έντονα την αφοσίωση, εξηγώντας περισσότερο από το 57% της διακύμανσης της πρόθεση επαναχρησιμοποίησης, επιβεβαιώνοντας τον κρίσιμο ρόλο της στο πλαίσιο της διατήρησης πελατών. Μεταξύ των τριών κύριων πλατφορμών παράδοσης τροφίμων στην Ελλάδα, το Box έλαβε σημαντικά υψηλότερες βαθμολογίες αντίληψης της αξίας-τιμής σε σύγκριση με το e-Food και το Wolt, αν και όλες οι πλατφόρμες διατήρησαν βαθμολογίες άνω του μέσου όρου. Η μελέτη ενσωμάτωσε καθιερωμένες θεωρίες για την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου μοντέλου που εξετάζει τις άμεσες επιδράσεις στην αφοσίωση και τις έμμεσες επιδράσεις μέσω της διαμεσολάβησης της αντιλαμβανόμενης αξίας. Η προσέγγιση αυτή παρείχε πληροφορίες, αποδεικνύοντας ότι η κοινωνική επιρροή λειτουργεί τόσο μέσω άμεσων όσο και μέσω έμμεσων οδών προς την πρόθεση επαναχρησιμοποίησης. Από διαχειριστική άποψη, η έρευνα αυτή υπογραμμίζει τη σημασία της αξιοποίησης της κοινωνικής επιρροής, της ενίσχυσης της αξιοπιστίας των υπηρεσιών, της βελτίωσης της ευκολίας και της απλούστευσης της παρουσίασης πληροφοριών για την οικοδόμηση της αφοσίωσης των πελατών.