Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Fraidaki, Aikaterini"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο The role of AI in marketing for small and medium enterprises: adoption, challenges, and benefits(2025-04-09) Φιλιππούση, Μαρία; Filippousi, Maria; Boura, Maria; Lekakos, George; Fraidaki, AikateriniΗ Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) έχει μετασχηματίσει το επιχειρηματικό τοπίο, με τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ) να αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο τις δυνατότητές της. Ωστόσο, η υπάρχουσα βιβλιογραφία σχετικά με την υιοθέτηση της από τις ΜΜΕ, ιδίως στην Ελλάδα, παραμένει περιορισμένη. Η παρούσα μελέτη στοχεύει να καλύψει αυτό το κενό, διερευνώντας το ρόλο της στο μάρκετινγκ των ΜΜΕ, εστιάζοντας στις τάσεις υιοθέτησης, τις προκλήσεις και τα οφέλη. Χρησιμοποιώντας το Technology Acceptance Model (TAM) ως θεωρητικό πλαίσιο, η παρούσα έρευνα εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο η Αντιλαμβανόμενη Χρησιμότητα (Perceived Usefulness - PU) και η Αντιλαμβανόμενη Ευκολία Χρήσης (Perceived Ease of Use - PEOU) επηρεάζουν την Πρόθεση Υιοθέτησης (Behavioral Intention - BI) εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης. Η μελέτη συνδυάζει μια εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση με εμπειρικά δεδομένα που συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε σε εργαζόμενους ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Για την ανάλυση αυτών των δεδομένων, εφαρμόστηκαν περιγραφικές στατιστικές και επαγωγικές μέθοδοι, συμπεριλαμβανομένης της ανάλυσης συσχέτισης και γραμμικής παλινδρόμησης. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι, αν και η υιοθέτηση της ΤΝ στις ΜΜΕ βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη. Παράλληλα, εντοπίστηκαν διάφορες προκλήσεις που εμποδίζουν την ευρεία υιοθέτησή της, συμπεριλαμβανομένης της έλλειψης κατάλληλης εκπαίδευσης και των ανησυχιών σχετικά με την προστασία των δεδομένων. Η ανάλυση αναδεικνύει τη σημασία της χρησιμότητας έναντι της ευκολίας χρήσης, υποδεικνύοντας ότι οι στρατηγικές υιοθέτησης θα πρέπει να επικεντρώνονται στην επίδειξη απτής επιχειρηματικής αξίας. Η παρούσα έρευνα συμβάλλει στη βιβλιογραφία παρέχοντας τεκμηριωμένες γνώσεις σχετικά με την υιοθέτηση της ΤΝ επισημαίνοντας την ανάγκη για στοχευμένες στρατηγικές για την αντιμετώπιση των εμποδίων υιοθέτησης. Επιπλέον, προτείνονται κατευθύνσεις για μελλοντική έρευνα, όπως οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της χρήσης εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στους εργαζομένους. Τέλος, αναφέρονται πρακτικές συμβουλές προς τις επιχειρήσεις, τους φορείς χάραξης πολιτικής και τους παρόχους εργαλείων ΤΝ. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν ότι η επιτυχής ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας απαιτεί μια δομημένη προσέγγιση προσαρμοσμένη στις ανάγκες των ΜΜΕ.