Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Saridakis, Charalampos"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο How cause related marketing affects brand attitudes and purchase intention: a study on Lacta’s “Don’t Ever Leave Me” campaign(2025-03-07) Κατσίγιαννη, Ηλιάνα; Katsigianni, Iliana; Skarmeas, Dionysis; Baltas, George; Saridakis, CharalamposΗ παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο το Μάρκετινγκ με Κοινωνικό Σκοπό (Cause-Related Marketing - CRM) επηρεάζει τις στάσεις των καταναλωτών απέναντι στη μάρκα και την πρόθεσή τους για αγορά, με μελέτη περίπτωσης την καμπάνια της Lacta «Μην Μ’ Αφήσεις Ποτέ», η οποία εστιάζει στην ευαισθητοποίηση κατά της ενδοοικογενειακής βίας στην Ελλάδα. Μέσω ποσοτικής έρευνας με τη συμμετοχή Ελλήνων καταναλωτών, διερευνώνται κρίσιμοι παράγοντες όπως η αντιληπτή συμβατότητα μεταξύ μάρκας και σκοπού (brand-cause fit), η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας, η εμπιστοσύνη προς τη μάρκα, ο σκεπτικισμός και οι στάσεις απέναντι στη μάρκα. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η υψηλή συνοχή μεταξύ μάρκας και κοινωνικού σκοπού, καθώς και η αποτελεσματική επικοινωνία του μηνύματος, ενισχύουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και διαμορφώνουν θετικές στάσεις απέναντι στη μάρκα, συμβάλλοντας κατ’ επέκταση στην αύξηση της πρόθεσης αγοράς. Αντιθέτως, ο σκεπτικισμός φαίνεται να έχει περιορισμένη επίδραση στην εμπιστοσύνη και στη συμπεριφορά των καταναλωτών, γεγονός που ενδέχεται να αντανακλά πολιτισμικές ιδιαιτερότητες της ελληνικής κοινωνίας. Η εργασία προσφέρει σημαντικές θεωρητικές συνεισφορές και πρακτικές κατευθύνσεις για επιχειρήσεις που επιθυμούν να εφαρμόσουν αποτελεσματικές στρατηγικές CRM στο ελληνικό πλαίσιο.