Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Skarmeas, Dionysis"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Exploring the impact of augmented reality (AR) on consumer experience in marketing applications(2025-03-05) Nikolakaki, Maria; Νικολακάκη, Μαρία; Baltas, George; Painesis, Grigorios; Skarmeas, DionysisΗ παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τον ρόλο της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) στη διαμόρφωση της εμπειρίας των καταναλωτών σε εφαρμογές μάρκετινγκ, με επίκεντρο τον κλάδο της ομορφιάς. Καθώς το ψηφιακό μάρκετινγκ εξελίσσεται, το AR αναδεικνύεται ως εργαλείο που γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ διαδικτυακής και φυσικής αγοραστικής εμπειρίας, προσφέροντας καθηλωτικές, διαδραστικές και εξατομικευμένες εμπειρίες με τα brands. Μέσω της ανάλυσης των αντιλήψεων των καταναλωτών για τα χαρακτηριστικά της AR τεχνολογίας, η μελέτη παρέχει πληροφορίες για την ενίσχυση του ενδιαφέροντος, της ικανοποίησης, της εμπιστοσύνης στο brand και της πρόθεσης αγοράς. Η έρευνα εστιάζει στην αποτελεσματικότητα της λειτουργίας Virtual Try-On (VTO) στον τομέα της ομορφιάς, μελετώντας την περίπτωση της MAC Cosmetics. Εξετάζεται πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται το AR ως προς τη ζωντάνια, την ευκολία χρήσης, τη χρησιμότητα και τη διαδραστικότητα, μέσω ποσοτικής έρευνας με τη χρήση διαδικτυακού ερωτηματολογίου. Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι ρεαλιστικές απεικονίσεις προϊόντων μειώνουν σημαντικά την αβεβαιότητα αγοραστικής απόφασης, αυξάνουν την εμπιστοσύνη και ενισχύουν τη συνολική ικανοποίηση του πελάτη. Επιπλέον, οι αποτελεσματικές εφαρμογές AR ενισχύουν την εμπλοκή με το brand και τις επαναλαμβανόμενες αλληλεπιδράσεις. Η μελέτη εφαρμόζει εδραιωμένες θεωρίες μάρκετινγκ, όπως το Technology Acceptance Model (TAM) και το Customer Experience Theory για την κατανόηση της αγοραστικής απόφασης σε περιβάλλοντα με AR. Εντοπίζονται προκλήσεις όπως τεχνολογικοί περιορισμοί, προσαρμογή χρηστών και ζητήματα απορρήτου. Πέρα από την ικανοποίηση και την αξιοπιστία στο brand, εξετάζεται επίσης ο ρόλος της εξατομίκευσης μέσω AI στις εφαρμογές AR, αναδεικνύοντας τη σημασία του στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Η εργασία προσφέρει συμπεράσματα για επαγγελματίες του κλάδου, καθώς και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.