Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Skarmeas, Dionysios"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς των ελλήνων καπνιστών σχετικά με τα πούρα Κούβας: εξέταση της αντίληψης για τα πολυτελή προϊόντα. Η περίπτωση της Habanos S.A.(2025-03-28) Πασπαράκης, Αντώνιος; Σκαρμέας, Διονύσιος; Skarmeas, DionysiosΗ παρούσα μελέτη εξετάζει την αντίληψη των κουβανέζικων πούρων ως προϊόντων πολυτελείας και τον ρόλο της καταναλωτικής συμπεριφοράς στη διαμόρφωση αυτής της εικόνας. Μέσω πρωτογενούς έρευνας στην ελληνική αγορά, διερευνώνται οι παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική πρόθεση, με έμφαση στην αποκλειστικότητα, το κύρος, την κοινωνικότητα και την ευχαρίστηση. Εξετάζεται η συσχέτιση αυτών των παραγόντων με την επιρροή από κοινωνικά δίκτυα, την αγορά δώρων και τις υπερβολικές αγορές, καθώς και η σχέση τους με την επιλογή ανταγωνιστικών προϊόντων. Παράλληλα, η έρευνα αναλύει τη τρέχουσα κατάσταση της Habanos και τον τρόπο με τον οποίο η περιορισμένη διαθεσιμότητα επηρεάζει την αγοραστική συμπεριφορά, ενισχύοντας τη δυσαρέσκεια των καταναλωτών. Επιπλέον, αναδεικνύεται ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εδραίωση της εικόνας των κουβανέζικων πούρων ως συμβόλων κύρους και αποκλειστικότητας. Τα αποτελέσματα της μελέτης προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες για την όποια ανθεκτικότητα των κουβανέζικων πούρων έναντι του ανταγωνισμού και προτείνουν νέες κατευθύνσεις για μελλοντικές έρευνες, όπως η διερεύνηση των συλλεκτών πούρων και των κινήτρων τους. Τέλος, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, δημιουργείται ένα αναλυτικό δημογραφικό προφίλ των καταναλωτών κουβανέζικων πούρων, αποκαλύπτοντας σημαντικές διαφοροποιήσεις στις καταναλωτικές συνήθειες και προτιμήσεις.