Διδακτορικές διατριβές
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/25
Περιήγηση
Πλοήγηση Διδακτορικές διατριβές ανά Επιβλέπων "Σιώμκος, Γεώργιος"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο H επίδραση των συντελεστών της ατμόσφαιρας του ηλεκτρονικού καταστήματος στην αγοραστική συμπεριφορά: στρατηγικές επιπτώσεις μάρκετινγκ(2008) Μαγγανάρη, Εμμανουέλα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Παπαθανασίου, Ελευθέριος; Βρεχόπουλος, Αδάμ; Δουκίδης, Γεώργιος; Καλαμπούκης, Θεόδωρος; Καρδαράς, Δημήτριος; Ρηγοπούλου, Ειρήνη; Σιώμκος, ΓεώργιοςΣτόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει την επίδραση της ευκολίας χρήσης του layout του ηλεκτρονικού καταστήματος στη συμπεριφορά του καταναλωτή καθώς και τη διαφορά ανάμεσα σε δύο τύπους layout (δηλ. τo grid και το freeform layout). Στο πλαίσιο της έρευνας πραγματοποιήθηκε εργαστηριακό πείραμα. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 241 φοιτητές. Γενικά, τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών. Ωστόσο, η παρούσα έρευνα έδειξε ότι ο τύπος του layout επηρεάζει την ευχαρίστηση των αποκρινόμενων κατά τη διάρκεια της πλοήγησης, αλλά όχι την αντιληπτή ευκολία χρήσης. Επίσης, τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν τον ρόλο της αποκρισιμότητας στην ατμόσφαιρα του καταστήματος στο ερευνητικό μοντέλο.Τεκμήριο Συμπεριφορά καταναλωτή και συμπεριφορά ψηφοφόρου: η επίδραση της επωνυμίας (brand) του πολιτικού ηγέτη στην ελληνική τοπική αυτοδιοίκηση(19-04-2024) Νάκας, Αριστείδης; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Ιωαννίδης, Αντώνιος; Σκλιάς, Παντελής; Καρδαράς, Δημήτριος; Σαραντόπουλος, Παναγιώτης; Σταυριανέα, Αικατερίνη; Καπερώνης, Σταύρος; Σιώμκος, ΓεώργιοςΟ σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να πραγματευτεί τη συνδυαστική εφαρμογή των εργαλείων του Μάρκετινγκ και του Πολιτικού Μάρκετινγκ προκειμένου να κατανοήσει τη συμπεριφορά των ψηφοφόρων στο πλαίσιο των εκλογικών αναμετρήσεων στην Ελληνική τοπική αυτοδιοίκηση. Ειδικότερα, θα γίνει προσπάθεια να αναλυθεί η δυναμική της συμπεριφοράς και της διαδικασίας λήψης αποφάσεων των ψηφοφόρων, εστιάζοντας στις αρχές της καταναλωτικής συμπεριφοράς, οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν στην ανάλυση των σχέσεων πολιτικού/ής ηγέτη/ιδας -εν προκειμένω Δήμαρχου- και ψηφοφόρου. Παράλληλα, ειδική εστίαση θα υπάρξει και στον τρόπο με τον οποίο μπορεί να επηρεάσει την συμπεριφορά των ψηφοφόρων και την σχέση τους με το/τη Δήμαρχο, η επωνυμία (brand) του/της Δήμαρχου. Συγκεντρώθηκαν 424 πλήρως συμπληρωμένα ερωτηματολόγια επιτυγχάνοντας ένα πολύ υψηλό ποσοστό απάντησης άνω του 42%. Στη συνέχεια, τα πρωτογενή ερευνητικά δεδομένα υποβλήθηκαν σε σειρά σύνθετων προηγμένων στατιστικών αναλύσεων, όπως η σύγκριση μέσων όρων (Independent Samples t-Test), η ανάλυση διακύμανσης (One-Way Analysis of Variance - ANOVA) και η γραμμική ανάλυση πολλαπλής παλινδρόμησης (Multiple Linear Regression Analysis). Πράγματι, μεταξύ άλλων συμπερασμάτων που βρίσκονται σε πλήρη αρμονία με συμπεράσματα προηγούμενων ερευνών, όσο πιο θετική είναι η στάση του/της ψηφοφόρου τόσο αυξάνεται η πρόθεση ψήφου και όσο υψηλότερη αντιλαμβάνεται την αξία της επωνυμίας του/της Δήμαρχου ο/η ψηφοφόρος τόσο αυξάνεται η πρόθεσή του/της να τον/την ψηφίσει.