Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Saridakis, Charalampos (Babis)"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Investigation of Quality Of Life (Qol) of tourism employees in Greece, compared to non-tourism employees(26-02-2025) Τράπαλη, Μαρία; Trapali, Maria; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Indounas, Konstantinos; Baltas, George; Saridakis, Charalampos (Babis)Οι εργαζόμενοι στον τομέα του τουρισμού και η ευημερία τους διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της βιομηχανίας. Στο πλαίσιο του τουρισμού, υπάρχουσες ακαδημαϊκές έρευνες εστιάζουν κυρίως στους τουρίστες ή στους ντόπιους κατοίκους, αφήνοντας το ζήτημα των εργαζομένων και της ευημερίας τους σχετικά παραμελημένο. Στην Ελλάδα, όπου ο τουρισμός αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης της οικονομίας, το θέμα αυτό είναι ακόμα λιγότερο μελετημένο, παρά την ευρεία αναγνώριση της σημασίας της ευημερίας των εργαζομένων για την επιτυχία και τη βιωσιμότητα του κλάδου. Η παρούσα έρευνα διερευνά την ποιότητα ζωής (Quality of Life - QoL) των εργαζομένων στον τουρισμό σε σύγκριση με εκείνη επαγγελματιών άλλων τομέων, μέσα από την εξέταση βασικών παραγόντων QoL που σχετίζονται με την εργασία τους. Στο πλαίσιο ποσοτικής, πρωτογενούς και δευτερογενούς έρευνας, μη πειραματικού και περιγραφικού σχεδιασμού, διανεμήθηκε ερωτηματολόγιο σε συνολικά 200 εργαζόμενους του τουριστικού και μη τουριστικού τομέα. Μετά τον έλεγχο αξιοπιστίας των δεδομένων και την ανάλυσή τους μέσω ανάλυσης παλινδρόμησης και Independent Samples t-test, τα ευρήματα δείχνουν ότι η QoL των εργαζομένων στον τουρισμό, σε σύγκριση με αυτών εκτός του τομέα, είναι ελαφρώς χαμηλότερη, ενώ παρουσιάζονται επίσης χαμηλότερα επίπεδα ικανοποίησης λόγω της φύσης της εργασίας στον τουρισμό και των δυσμενών συνθηκών απασχόλησης που επικρατούν. Από την άλλη, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι ο τομέας δεν επηρεάζει το επίπεδο ικανοποίησης από την εργασία εν γένει ούτε την ικανοποίηση από τις ατομικές αποδοχές. Τα παραπάνω ευρήματα δηλώνουν ότι απαιτείται περαιτέρω έρευνα σε μεγαλύτερο δείγμα εργαζομένων στον τουρισμό και για μεγαλύτερη χρονική περίοδο συλλογής δεδομένων, ώστε να εμπλουτιστεί η κατανόηση της QoL στον κλάδο. Επιπλέον, μπορούν να συνταχθούν συμπεράσματα σχετικά με διοικητικές παρεμβάσεις στον τομέα.Τεκμήριο Real is the new beauty: examining the effect of Fenty’s advertising campaigns on female consumers(2025-03-07) Kapourani, Sophia; Καπουράνη, Σοφία; Skarmeas, Dionysios; Baltas, Georgios; Saridakis, Charalampos (Babis)Η βιομηχανία της μόδας και των καλλυντικών έχει γνωρίσει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, με τις κοινωνικές και πολιτισμικές αλλαγές να αναδεικνύουν την ανάγκη για περιεκτική και αυθεντική διαφήμιση. Η συμπερίληψη και η ποικιλομορφία αποτελούν πλέον βασικά στοιχεία στη μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς, καθώς αντικατοπτρίζουν τις αξίες της σύγχρονης κοινωνίας. Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις έννοιες της συμπερίληψης και της ενεργητικής απεικόνισης του σώματος — που δίνει έμφαση στη λειτουργικότητα, τη δύναμη και τη δυναμική — και τον ρόλο τους στη διαμόρφωση των στάσεων των γυναικών απέναντι στις διαφημίσεις, τις μάρκες και την πρόθεση αγοράς. Το επίκεντρο της ανάλυσης είναι οι καμπάνιες των Fenty Beauty και Savage x Fenty, γνωστών για την καινοτόμα προσέγγισή τους στην περιεκτική διαφήμιση. Η μελέτη βασίζεται σε μικτή μεθοδολογική προσέγγιση (ποσοτικά ερωτηματολόγια και ποιοτικές ομάδες εστίασης). Τα ευρήματα καταδεικνύουν ότι οι διαφημίσεις της Fenty ενισχύουν την αίσθηση αυθεντικότητας, ενδυνάμωσης και συναισθηματικής σύνδεσης. Ενώ η ποιοτική ανάλυση υποστηρίζει τη θετική επίδραση της ενεργητικής απεικόνισης του σώματος, η ποσοτική δεν επιβεβαίωσε πλήρως τις υποθέσεις. Συνολικά, η μελέτη προσφέρει νέες γνώσεις για το πώς οι περιεκτικές και ενδυναμωτικές απεικονίσεις στις διαφημίσεις μπορούν να προωθήσουν μια πιο δυναμική και ποικιλόμορφη αναπαράσταση των γυναικών.