Διδακτορικές διατριβές
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/53
Περιήγηση
Πλοήγηση Διδακτορικές διατριβές ανά Συγγραφέα "Fraidaki, Aikaterini"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διερεύνηση του ρόλου των διαφορετικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) ως πηγές αναζήτησης πληροφοριών: οι περιπτώσεις της προ-αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών και της αναζήτησης πληροφοριών για θέματα υγείας(09/08/2014) Φραϊδάκη, Αικατερίνη; Fraidaki, Aikaterini; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Πραματάρη, Αικατερίνη; Θεοτόκης, Αριστείδης; Βρεχόπουλος, Αδάμ; Γιαγλής, Γεώργιος; Σιώμκος, Γεώργιος; Δημητριάδης, Σέργιος; Δουκίδης, Γεώργιος Ι.Πρόσφατες έρευνες αναδεικνύουν τη σημαντικότητα των ηλεκτρονικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι χρήστες του Διαδικτύου δηλώνουν ότι κατά μέσο όρο δαπανούν αρκετές ώρες την ημέρα στην ενασχόληση τους με τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς επίσης ότι τα επισκέπτονται τόσο από σταθερές όσο και από κινητές συσκευές (smart phones, tablets, laptops). Οι συγκεκριμένες δηλώσεις δίνουν έμφαση στον ρόλο που διαδραματίζουν τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινότητα των χρηστών του Διαδικτύου. Βασικό ερώτημα αποτελεί ο λόγος χρήσης των ηλεκτρονικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διαφορετικά στάδια της online συμπεριφοράς των χρηστών. Οι τομείς του Μάρκετινγκ, των Πληροφοριακών Συστημάτων, της Ψυχολογίας και της Κοινωνιολογίας έχουν εμβαθύνει στο συγκεκριμένο φαινόμενο. Ένα θέμα το οποίο δεν έχει ακόμα μελετηθεί επαρκώς είναι η χρήση τους κατά τη διάρκεια αναζήτησης πληροφοριών, τόσο κατά τη διάρκεια της αγοραστικής συμπεριφοράς όσο και κατά τη διάρκεια αναζήτησης πληροφοριών για γενικά θέματα ενδιαφέροντος (π.χ. ενημέρωση, υγεία). Στόχος της συγκεκριμένης διδακτορικής διατριβής είναι η μελέτη των ηλεκτρονικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως πηγές πληροφόρησης.