Διδακτορικές διατριβές
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/5
Περιήγηση
Πλοήγηση Διδακτορικές διατριβές ανά Θέμα "Anthropomorphism"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Marketing communication strategies and consumer response to corporate social irresponsibility: the role of tight and loose cultures(20-10-2023) Παπαδημητρίου, Ευαγγελία; Papadimitriou, Evangelia; Athens University of Economics and Business, Department of Informatics; Leonidou, Constantinos; Argouslidis, Paraskevas; Kokkinaki, Flora; Siomkos, Georgios; Tsogas, Markos; Baltas, George; Skarmeas, DionysiosΑυτή η διατριβή υποστηρίζει ότι οι καταναλωτές διαφέρουν ως προς την απόκριση τους σε περιστατικά Εταιρικής Κοινωνικής Ανευθυνότητας (ΕΚΑ) συναρτήσει της αυστηρότητας – χαλαρότητας της κουλτούρας. Η αυστηρότητα – χαλαρότητα της κουλτούρας αναφέρεται στη διακύμανση της ισχύος του κανόνα και της ανοχής για απόκλιση από τον κανόνα μεταξύ των κουλτούρων. Συγκεκριμένα, σε περίπτωση περιστατικού ΕΚΑ, οι καταναλωτές με πιο αυστηρή κουλτούρα αντιλαμβάνονται την εταιρεία ως λιγότερο ηθική, προκαλώντας αυξημένα αρνητικά ηθικά συναισθήματα. Κατά συνέπεια, αυτό οδηγεί σε λιγότερο ευνοϊκές αντιδράσεις των καταναλωτών προς την εταιρεία. Μέσω μίας σειράς από πέντε μελέτες, αυτή η διατριβή παρέχει συγκλίνουσες αποδείξεις για το φαινόμενο της αυστηρότητας – χαλαρότητας και τον υποκείμενο μηχανισμό μέσω της αντιληπτής ηθικής. Επιπροσθέτως, προσδιορίζει τις στρατηγικές επικοινωνίας μάρκετινγκ ως θεωρητικά και εμπειρικά σημαντικούς ρυθμιστές. Ειδικότερα, το φαινόμενο της αυστηρότητας – χαλαρότητας εμφανίζεται όταν η εταιρεία είναι είτε μη ανθρωπομορφοποιημένη είτε στερείται ζεστασιάς, προκαλώντας λιγότερη αντιληπτή ηθική στους καταναλωτές με πιο αυστηρές κουλτούρες. Ωστόσο, μετριάζεται όταν η εταιρεία είναι είτε ανθρωπομορφοποιημένη είτε υψηλή σε ζεστασιά. Επιπλέον, η επιρροή της αυστηρότητας – χαλαρότητας στην απόκριση των καταναλωτών προς την εταιρεία εξασθενεί όταν η εταιρεία χρησιμοποιεί την συγγνώμη και την αποζημίωση ως στρατηγική αντιμετώπισης κρίσεων. Τα ευρήματα των προαναφερθέντων μελετών υπογραμμίζουν ότι οι αντιδράσεις των καταναλωτών σε περιστατικά ΕΚΑ εξαρτώνται από την κουλτούρα καθώς και τις στρατηγικές επικοινωνίας μάρκετινγκ. Ως εκ τούτου, αυτή η έρευνα παρέχει πρακτικές πληροφορίες για την διαχείριση κρίσεων.