Διδακτορικές διατριβές
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/25
Περιήγηση
Πλοήγηση Διδακτορικές διατριβές ανά Θέμα "Brand experience"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Investigating the role of brand experience in developing effective sensory marketing strategies(03-04-2019) Μανδύλη, Κυριακή; Mandyli, Kyriaki; Athens University of Economics and Business, Department of Business Administration; Argouslidis, Paraskevas; Vrechopoulos, Adam; Kasimatis, Konstantinos; Siomkos, GeorgiosΗ παρούσα διδακτορική διατριβή αποσκοπεί στο να εξερευνήσει το ρόλο της εµπειρίας της µάρκας στην ανάπτυξη αποτελεσµατικών στρατηγικών µάρκετινγκ των αισθήσεων στη βιοµηχανία της µόδας και συγκεκριµένα στα αγαθά πολυτελείας. Αναγνωρίζοντας τη σηµασία της εµπειρίας της µάρκας και τη σύγχρονη µετάβαση προς το βιωµατικό µάρκετινγκ, η παρούσα έρευνα επικεντρώνεται στην περιγραφή του βαθµού στον οποίο µια µάρκα µόδας πρέπει να χρησιµοποιεί όλα τα αισθητήρια στοιχεία για να διαµορφώσει και να προσφέρει τις καλύτερες εµπειρίες µάρκας στους πελάτες της.