Διδακτορικές διατριβές
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/53
Περιήγηση
Πλοήγηση Διδακτορικές διατριβές ανά Επιβλέπων "Androutsopoulos, Konstantinos"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Modelling and solving hazardous materials distribution problems(11-11-2024) Καρούτη, Ελένη; Karouti, Eleni; Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology; Doukidis, Georgios; Ioannou, George; Repoussis, Panagiotis; Mourtos, Ioannis; Zachariadis, Emmanouil; Zografos, Constantinos; Androutsopoulos, KonstantinosΗ μεταφορά επικίνδυνων υλικών (HazMat) αποτελεί κρίσιμο και πολύπλοκο ζήτημα της αστικής εφοδιαστικής αλυσίδας. Η ασφαλής και αποδοτική μεταφορά αυτών των υλικών είναι ζωτικής σημασίας για την προστασία των ανθρώπων και του περιβάλλοντος. Η αυξανόμενη αστικοποίηση και η ανάγκη για αυστηρότερους κανονισμούς ασφαλείας έχουν ενισχύσει το ενδιαφέρον για την επίλυση των προβλημάτων δρομολόγησης οχημάτων (VRP) που μεταφέρουν επικίνδυνα υλικά.Αυτή η διατριβή εστιάζει στη δρομολόγηση και διανομή επικίνδυνων υλικών με στόχο την ασφάλεια, την αποδοτικότητα και τη διαχείριση κινδύνου. Στην πρώτη φάση, εξετάζεται το πρόβλημα φόρτωσης βυτιοφόρων πολλαπλών διαμερισμάτων, δίνοντας έμφαση στον περιορισμό του φορτίου στους άξονες και στις επιπτώσεις της ταλάντωσης του καυσίμου. Μια καινοτόμος υπολογιστική μέθοδος αναπτύσσεται για την κατανομή του φορτίου σε τριαξονικά οχήματα, συμβάλλοντας στην αποφυγή υπερβάσεων βάρους και βελτιώνοντας την ασφάλεια της μεταφοράς.Η δεύτερη φάση της έρευνας εισάγει έναν νέο δείκτη εκτίμησης κινδύνου, ο οποίος λαμβάνει υπόψη τον χρόνο, την απόσταση και την ποσότητα των μεταφερόμενων υλικών. Ο δείκτης αυτός ενσωματώνει την έκθεση του πληθυσμού στον κίνδυνο, την ακτίνα επιρροής και τον χρόνο έκθεσης, ενώ υπολογίζει πώς το πρόγραμμα φόρτωσης των οχημάτων επηρεάζει τη χρονική στιγμή της μεταφοράς.Το προτεινόμενο πρόβλημα δρομολόγησης επικίνδυνων υλικών επιλύεται με έναν εξελιγμένο αλγόριθμο NSGA-II, ο οποίος βελτιστοποιεί τόσο την ασφάλεια όσο και τη συνολική απόσταση διαδρομής. Συνολικά, η παρούσα διατριβή προτείνει νέες μεθοδολογίες για τη μοντελοποίηση της δρομολόγησης HazMat, συμβάλλοντας στη βελτίωση της ασφάλειας και της αποδοτικότητας των μεταφορών επικίνδυνων υλικών στις αστικές περιοχές.