Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότηταhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/21
Η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων περιλαμβάνει τα Τμήματα: - Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων - Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.
Περιήγηση
Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Συγγραφέα "Alamanis, Konstantinos"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Marketing mix modeling: a holistic approach, from statistical modeling to business interpretation(29-05-2024) Αλαμάνης, Κωνσταντίνος; Alamanis, Konstantinos; Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology; Ntzoufras, Ioannis; Karlis, DimitriosΗ διπλωματική εργασία εξερευνά διεξοδικά το Μοντέλο Μίξης Μάρκετινγκ (MMM), παρουσιάζοντας τις θεμελιώδεις αρχές και μεθοδολογίες του. Στόχος είναι η χρήση προσομοιωμένου συνόλου δεδομένων για την εφαρμογή της μεθοδολογίας. Τα εισαγωγικά κεφάλαια αναδεικνύουν τη σημασία του MMM στη διαφήμιση και το μάρκετινγκ, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη σημασία του για την αριστεία στη μέτρηση.Η εργασία εξηγεί τις δυναμικές των φαινομένων carryover και saturation στο MMM, χρησιμοποιώντας θεωρία και προσομοιωμένα γραφήματα. Αυτά τα φαινόμενα είναι κρίσιμα για την κατανόηση της διάρκειας των διαφημιστικών επιπτώσεων και της σχέσης μεταξύ διαφημιστικής έκθεσης και αποτελεσμάτων. Αυτά αποτελούν τη βάση της προτεινόμενης μεθοδολογίας.Η μεθοδολογία παρουσιάζει ένα συστηματικό πλαίσιο για την ανάλυση του MMM, χρησιμοποιώντας το προσομοιωμένο σύνολο δεδομένων. Περιλαμβάνει επισκόπηση της μεθοδολογίας, ανασκόπηση του συνόλου δεδομένων και τεχνικές διερευνητικής ανάλυσης. Επιπλέον, αναφέρεται στην ανάγκη βέλτιστης επιλογής παραμέτρων για τα αποτελέσματα adstock και τις δυναμικές saturation, για την εντοπισμό του βέλτιστου μοντέλου.Οι επόμενες ενότητες εμβαθύνουν στα αποτελέσματα της μοντελοποίησης, παρουσιάζοντας ένα βασικό μοντέλο και τη σύγκρισή του με το τελικό μοντέλο. Η ανάλυση επεκτείνεται σε διαγνωστικά για τα κατάλοιπα, διασφαλίζοντας την αξιοπιστία του μοντέλου στο προσομοιωμένο σύνολο δεδομένων.Η εργασία καταλήγει με μια ολοκληρωμένη συζήτηση των επιχειρηματικών επιπτώσεων των αποτελεσμάτων της μοντελοποίησης. Παρέχει πληροφορίες για την αποσύνθεση των πωλήσεων ανά διαφημιστικό κανάλι, την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών καναλιών όσον αφορά την απόδοση επένδυσης και την ερμηνεία των καμπυλών saturation. Αυτά τα ευρήματα αποσκοπούν να ενδυναμώσουν τους διαφημιστές και τους εμπόρους με χρήσιμα ευρήματα για την περαιτέρω υιοθέτηση του πλαισίου του MMM.