Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότηταhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/21
Η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων περιλαμβάνει τα Τμήματα: - Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων - Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.
Περιήγηση
Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Συγγραφέα "Anastasiadis, Apostolos"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Portfolio management and operational strategies in the shipping industry(19-12-2024) Αναστασιάδης, Απόστολος; Θεοδωρικάκου, Χριστίνα; Anastasiadis, Apostolos; Theodorikakou, Christina; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Demirakos, Efthimios; Doukakis, Leonidas; Kavussanos, EmmanuelΗ παρούσα διερευνά τις κατανομές χαρτοφυλακίου σε εταιρείες μεταφοράς χύδην Capesize, υιοθετώντας την προοπτική ενός πλοιοκτήτη/επενδυτή, βρίσκοντας τις σχετικές διαδρομές που μεγιστοποιούν την κερδοφορία σε επίπεδο χαρτοφυλακίου, κάτω από διάφορα υποθετικά σενάρια, που αντικατοπτρίζουν τη μεταβλητότητα και τη δυναμική της συγκεκριμένης αγοράς και της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Χρησιμοποιούμε τους ιστορικούς ναύλους των διαδρομών που αποτελούν τον δείκτη BCI και τα δεδομένα εξόδων, προκειμένου να μοντελοποιήσουμε τις προβλεπόμενες ταμειακές ροές σε ορίζοντα 10 ετών χρησιμοποιώντας την έκδοση ΑΑΑ της μεθόδου εκθετικής εξομάλυνσης, γνωστής και ως μέθοδος Holt-Winters. Επεκτείνουμε το μοντέλο μας εκτελώντας ανάλυση σεναρίων μέσω της ευαισθησίας των ταμειακών ροών στις αρχικές συνθήκες (βασικό σενάριο), τις οποίες ταξινομούμε ως πολύ αισιόδοξες, αισιόδοξες, απαισιόδοξες και πολύ απαισιόδοξες συνθήκες, σε σχέση με το βασικό σενάριο. Πραγματοποιούμε τη βελτιστοποίηση δύο φορές για καθένα από αυτά τα σενάρια, πρώτον μεγιστοποιώντας την αναλογία Sharpe και δεύτερον την αναλογία φορτίου-πλεονάσματος του χαρτοφυλακίου, προσαρμόζοντας τα βάρη της επένδυσης σε κάθε διαδρομή. Συζητάμε τις επιπτώσεις και εφαρμόζουμε τα αποτελέσματα σε διάφορα μεγέθη πλοιοκτητών, με βάση το μέγεθος του στόλου τους που κατηγοριοποιείται σε πολύ μικρό, μικρό, μεσαίο, μεγάλο και πολύ μεγάλο (συμπεριλαμβανομένων των shipping pools). Τα αποτελέσματά μας υποδηλώνουν ότι τα συμβόλαια χρονοναύλωσης ευνοούνται σε απαισιόδοξες συνθήκες αγοράς, ενώ τα συμβόλαια ναύλωσης κατά ταξίδι ευνοούνται σε αισιόδοξες συνθήκες αγοράς. Το ίδιο ισχύει και για τις γεωγραφικές εκτιμήσεις, όπου τα δρομολόγια του Ατλαντικού προτιμώνται σε απαισιόδοξες συνθήκες αγοράς και τα δρομολόγια του Ειρηνικού σε αισιόδοξες συνθήκες αγοράς. Όσον αφορά τον τύπο φορτίου, το σιδηρομετάλλευμα είναι το κυρίαρχο σε αυτή την ανάλυση. Ωστόσο, ο άνθρακας και τα σιτηρά είναι επίσης σημαντικοί τύποι φορτίου, ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς, τη δυναμική της ζήτησης και της προσφοράς, καθώς και τις γεωγραφικές περιοχές. Η μεθοδολογία μας μπορεί να εφαρμοστεί περαιτέρω σε άλλους τομείς της ναυτιλίας και να παρέχει ευρήματα επεκτείνοντας το πεδίο εφαρμογής της.