Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότηταhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/49
Το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας ιδρύθηκε το 1999 στο πλαίσιο της πολιτικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου να συνδέσει τη σύγχρονη διοικητική επιστήμη με τις νέες τεχνολογίες και τις οργανωσιακές σπουδές. Για το λόγο αυτό είναι μοναδικό στην ειδίκευσή του στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Τμήμα. Αποστολή του Τμήματος είναι η διδασκαλία και η έρευνα στους τομείς της διοικητικής επιστήμης που συνδέονται με την τεχνολογία και τις οργανωσιακές σπουδές καθώς και η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, και ιδιαίτερα της πληροφορικής και των επικοινωνιών, στη χάραξη επιχειρηματικής στρατηγικής, στη λήψη αποφάσεων και στην αναδιοργάνωση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.Οι σπουδές στο Τμήμα είναι τεχνοκρατικά και πολύ καλά οργανωμένες. Ακόμη, έχουν έντονη διεθνή διάσταση με έμφαση στην έρευνα και την ανάπτυξη νέας γνώσης. Το επιστημονικό προσωπικό του Τμήματος έχει έντονη παρουσία στον ακαδημαϊκό χώρο και υψηλή αναγνωρισιμότητα, Το υψηλό επίπεδο των σπουδών στο Τμήμα τεκμηριώνεται από την ευχέρεια με την οποία οι πτυχιούχοι του συνεχίζουν μεταπτυχιακές σπουδές σε Πανεπιστήμια πρώτης γραμμής του εξωτερικού και από το γεγονός ότι οι διδάκτορες του Τμήματος κάνουν δημοσιεύσεις σε σημαντικά διεθνή περιοδικά, ενώ έχουν ήδη αναλάβει θέσεις ΔΕΠ εντός και εκτός Ελλάδας. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος είναι ανταγωνιστικοί ως στελέχη και ως σύμβουλοι σε όλες τις παραδοσιακές ειδικότητες της Διοίκησης Επιχειρήσεων, στο νέο περιβάλλον του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και της Κοινωνίας της Πληροφορίας όπως Διοίκηση Παραγωγής, Χρηματοοικονομικά, Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων, κ. ά.URL: http://www.dmst.aueb.gr
Περιήγηση
Πλοήγηση Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας ανά Ημερομηνία έκδοσης
Τώρα δείχνει 1 - 20 από 855
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διαχείριση κινδύνων σε καθεστώς συγχωνεύσεων τραπεζών(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 1998-2000) Μανδάλης, Κωνσταντίνος; Καραθανάσης, ΓεώργιοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο The relationship between corporate culture and organizational performance : the case study of Procter and Gamble(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 1999-2000) Δεμερτζή, Εκάβη Ι.; Μπουραντάς, ΔημήτρηςThesis - Athens University of Economics and Business. Executive MBAΤεκμήριο Σχεδιασμός, υλοποίηση και οργανωσιακές επιπτώσεις ERP έργων, μελέτη της περίπτωσης SAP R/3 στην εταιρεία Τσιμέντα ΤΙΤΑΝ Α. Ε.(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000) Παράσχος, Γιάννης; Μυλωνόπουλος, ΝίκοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο Αποτίμηση τράπεζας Αττικής(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000) Μπακοπούλου, Παναγιώτα Κ.; Καραθανάσης, Γεώργιος; Παπαδάκη, ΑφροδίτηΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο Διαδικασία προσλήψεων - αξιολόγηση της απόδοσης - πολιτική αμοιβών στην ΞΥΝΟΣ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ Α.Ε.(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-09) Χατζάτογλου, Βασίλης Σ.; Παπαλεξανδρή, ΝάνσυΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο Μελέτη κλάδου in vitro διαγνωστικών προϊόντων στην ελληνική αγορά(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-10) Κουταλάς, Μανόλης; Πανηγυράκης, ΓεώργιοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Εισαγωγή πρακτικών διαχείρισης γνώσης στο τμήμα πληροφορικής της φαρμακευτικής εταιρείας ASTRAZENECA(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-10) Κισσάνη, Δέσποινα; Πολυμενάκου, ΑγγελικήΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο Ανάλυση και αποτίμηση των εταιρειών πληροφορικής Singular SA - Altec ABEE(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-10) Μπάρλος, Αντώνιος; Καραθανάσης, Γεώργιος; Παπαδάκη, ΑφροδίτηΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο Logistics : Papastratos logistics operations(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2001) Παρτσακουλάκης, Γιώργος; Ζωγράφος, Κωνσταντίνος Γ.Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τεκμήριο Επιπτώσεις εισαγωγής του ευρώ για τις ελληνικές επιχειρήσεις(2001-06-30) Φεργάδης, Θεόδωρος; Χαμηλοθώρης, Νικόλαος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής; Πατσουράτης, ΒασίλειοςΤην 1-1-2001 άρχισε για την χώρα μας η μεταβατική περίοδος εισαγωγής του ΕΥΡΩ και ουσιαστικά αντικαθιστά τη δραχμή ως νόμισμα της χώρας. Αυτό θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της οικονομίας και ιδιαίτερα στις Ελληνικές επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα οι σημαντικότεροι τομείς της επιχειρηματικής δραστηριότητας που επηρεάζονται είναι:• Τρόπος χρηματοδότησης ( μείωση επιτοκίων ).• Ακολουθούμενη συναλλαγματική πολιτική.• Ανταγωνισμός• Τιμολογιακή πολιτική• Μετατροπή πληροφοριακών και λογιστικών συστημάτων.• Αύξηση συγχωνεύσεων-εξαγορών.Τεκμήριο Η μέθοδος των πραγματικών δικαιωμάτων (real options) στην αποτίμηση επιχειρήσεων και επενδυτικών προγραμμάτων με R&D(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2001-09) Χριστοδουλόπουλος, Χ.; Καραθανάσης, ΓεώργιοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο ESTIA: exploitation plan for tourism mobile services(2001-09-30) Τζιρτζιλάκης, Γεώργιος; Tzirtzilakis, Yiorgos; Doukidis, Georgios; Kourouthanasis, PanagiotisThe purpose of this thesis is to present an exploitation plan for tourism related services over mobile phones. The material presented intents not only to document the proposed plan but also to provide ideas that develop insight and personal judgment about the proposed positions. Chapter 0 contains material about the theoretical framework that is necessary to understand the analysis and some implementation aspects of that thesis. The essentials of business strategy are describing in a simple way the traditional knowledge about the formulation of business strategy. After that we are introducing some models that provide insight in the understanding on how finally some tourism related services could be designed and later on classified and evaluated. However all this knowledge is in a theoretical framework that according to my opinion is too important to be in the context. So I decided to name it as Chapter 0 as it is not integrated with the respective analysis. The first chapter presents the system, the services and is not expanding beyond a simple description of what the system is intending to do. The next chapter is dedicated to describe the Tourism market. The actors, the potential the growth prospects and the impact of the new media in the market structure are some of the points addressed. Chapter three is dedicated to mobile commerce. The chapter provides some information about the major subjects of that evolving industry, the roles of the actors, the services, the penetration rates that reveal the potential of the market and finally some of the possible business models that are likely to be adopted in the wireless supply chain. Continuing our analysis, we are examining the customer of the new wireless traveler market in chapter four. Alternative ways of segmentation are applied and the useful conclusions emerge for use in the following analysis. Finally, the chapter five analyses the main subjects of exploitation plan such as value chain and revenue flows, strategies employed by the actors, their respective strengths and weaknesses, an evaluation of the structural attractiveness based on the competitive forces of the sector an concludes with a suggested strategic positioning. In the annex one can find a draft figures about the size of the Greek wireless services market currently and information about the European holidaymaker profile.Τεκμήριο Exchange Traded Funds: βασικά χαρακτηριστικά & μελέτη των αποδόσεων με οικονομετρικές μεθόδους(2002-06-07) Καλλιακώστα, Βασιλική; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Χαλικιάς, Ιωάννης; Σφακιανάκης, ΜιχαήλΤα Exchange Traded Funds αποτελούν ένα σχετικά καινούργιο χρηματοοικονομικό προϊόν. Στην ουσία πρόκειται για αμοιβαία κεφάλαια, τα μερίδια των οποίων διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο, και τα οποία σκοπό έχουν την επίτευξη απόδοσης ίσης, με την αντίστοιχη κάποιου χρηματιστηριακού δείκτη. Εμφανίστηκαν για πρώτη φορά το 1993, στην αγορά της Αμερικής και από τότε έχουν σημειώσει ραγδαία ανάπτυξη. Το ενδιαφέρον των επενδυτών ήταν και είναι έντονο, για αυτή τη νέα μορφή επένδυσης, και αναμένεται να διατηρηθεί αμείωτο για πολύ καιρό ακόμη. Τα ETFs καταφέρνουν και συνδυάζουν πολλά πλεονεκτήματα υφιστάμενων μορφών επένδυσης, προσφέροντας δυνατότητες για επίτευξη σημαντικής απόδοσης με την ανάληψη σχετικά χαμηλού κινδύνου. Αν και τα προϊόντα αυτά υπάρχουν από το 1993 στην αγορά της Αμερικής, και είναι ευρέως γνωστά στο επενδυτικό κοινό, στην Ευρώπη τα πρώτα ETFs δημιουργήθηκαν πριν από δύο χρόνια. Η έννοια και η σημασία αυτών χρηματοοικονομικών εργαλείων στα πλαίσια της διαμόρφωσης ενός επενδυτικού χαρτοφυλακίου άρχισαν να γίνονται πρόσφατα αντιληπτές στις ευρωπαϊκές αγορές. Στην Ελλάδα ο θεσμός των ETFs δεν έχει αναπτυχθεί ακόμη κι αυτό οφείλεται κυρίως σε θεσμικούς παράγοντες και όχι σε έλλειψη επενδυτικού ενδιαφέροντος. Ωστόσο, η κατάσταση αυτή αναμένεται να αλλάξει γρήγορα, στο βαθμό που και η ελληνική αγορά θα πρέπει να είναι σε θέση να προσφέρει προϊόντα ανάλογα με των πιο υπόλοιπων χρηματιστηρίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ωστόσο, όπως όλες οι επενδύσεις που αφορούν κινητές αξίες,έτσι και τα ETFs δεν παρέχουν εγγυήσεις, για τις μελλοντικές αποδόσεις τους, και σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να θεωρούνται ως επενδύσεις μηδενικού κινδύνου. Η παρούσα ανάλυση σκοπό έχει να παρουσιάσει τα βασικά χαρακτηριστικά των ETFs, τον τρόπο λειτουργίας τους καθώς και την πορεία του χαρτοφυλακίου τους τα τελευταία δύο χρόνια. Η μελέτη βασίστηκε σε δεδομένα από την αγορά της Αμερικής, τόσο γιατί αποτελεί την γενέτειρα αυτών των προϊόντων, όσο και για το ότι προσφέρει μία μεγάλη ποικιλία από ETFs. Γίνεται μία εκτεταμένη αναφορά στα πλεονεκτήματα των ETFs σε σχέση με τις υπόλοιπες μορφές εταιριών επενδύσεων και τις μετοχές, καθώς και μία παρουσίαση των κυριότερων ETFs, που διαπραγματεύονται αυτή την στιγμή στα χρηματιστήρια της Αμερικής και της Ευρώπης. Παράλληλα, πραγματοποιείται μία ανάλυση των αποδόσεων τεσσάρων ETFs, από την αγορά της Αμερικής, τα οποία ανήκουν στην ίδια εταιρία διαχείρισης, προκειμένου να διαπιστωθεί να υπάρχει στατιστικά σημαντική σχέση μεταξύ τους. Η ανάλυση στηρίζεται σε δύο βασικές οικονομετρικές μεθόδους: την ανάλυση διακύμανσης ως προς έναν παράγοντα και την πολλαπλή ανάλυση εύρους. Τέλος, και μετά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων αυτής της μελέτης, γίνεται αναφορά στην δυνατότητα ανάπτυξης αυτού του θεσμού στην ελληνική κεφαλαιαγορά. Στο πλαίσιο της πιθανότητας, ακολουθεί η σύγκριση των αποδόσεων δύο δεικτοποιημένων αμοιβαίων κεφαλαίων (index mutual funds) από την ελληνική αγορά και των τεσσάρων ETFs που μελετήσαμε. Με τον τρόπο αυτό γίνεται μία προσπάθεια παρουσίασης των πλεονεκτημάτων καθώς και των κινδύνων των ETFs, σε όσους επενδυτές δεν είναι ακόμη αρκετά εξοικειωμένοι με αυτή την εναλλακτική μορφή επένδυσης. Βέβαια, πέρα από την μελέτη και την κατανόηση των κινδύνων που αναλαμβάνουν, οι επενδυτές θα πρέπει να ενημερώνονται τακτικά για την πορεία και τις εξελίξεις στην αγορά αυτών των προϊόντων, ούτως ώστε να πραγματοποιούν και την καλύτερη δυνατή απόδοση σε σχέση με τον κίνδυνο που αναλαμβάνουν. Σε κάθε περίπτωση, ο χώρος των επενδύσεων απαιτεί συνεχή παρακολούθηση και πληροφόρηση και γι’ αυτό οι επενδυτές, προκειμένου να κάνουν ορθολογικές τοποθετήσεις, θα πρέπει συνεχώς να συγκρίνουν τις αποδόσεις των εναλλακτικών επενδυτικών προϊόντων που προσφέρονται, σε σχέση πάντα με τον κίνδυνο που αυτά εμπεριέχουν.Τεκμήριο Η επιχείρηση του μέλλοντος(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2002-09) Μαρέτη, Δέσποινα; Μπουραντάς, ΔημήτρηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Η κινητή τηλεφωνία στην Αλβανία(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2002-09) Νικολάρας, Κωνσταντίνος Ι.; Πανηγυράκης, ΓεώργιοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για ΣτελέχηΤεκμήριο Franchising για αλυσίδα καταστημάτων με αντικείμενο επιδιορθώσεις και καθαρισμός ενδυμάτων/λοιπών αντικειμένων(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2002-10) Κωστάκος, Μιχάλης; Παπαδάκης, ΒασίλειοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Executive MBAΤεκμήριο Η αγοραστική συμπεριφορά των επενδυτών αμοιβαίων κεφαλαίων(2002-12-31) Φραγκουλόπουλος, Μάρκος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα ΠληροφορικήςΔεδομένων των οικονομικών συνθηκών, την αποκλιμάκωση των επιτοκίων και το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για εναλλακτικές επενδυτικές επιλογές, η αγορά των Αμοιβαίων Κεφαλαίων αναμένεται να μεγαλώνει, με σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης, κατά τα επόμενα χρόνια. · Στα πλαίσια αυτά, οι Ανώνυμες Εταιρίες Διαχειρίσεως Αμοιβαίων Κεφαλαίων, οι οποίες σήμερα δραστηριοποιούνται στον χώρο αντιμετωπίζουν μια αγορά που, μέσα από την αναμενόμενη ανάπτυξη, θα απειλήσει ουσιαστικά την ανταγωνιστική θέση που κατέχουν σήμερα όσες Α.Ε.Δ.Α.Κ. δεν καταφέρουν να επιτύχουν ρυθμούς αύξησης του μεριδίου της αγοράς τους (τόσο από πλευράς ενεργητικών όσο και πελατών), ανάλογους με αυτούς που θα παρουσιάσει η αγορά στο σύνολό της.Σ’ αυτόν τον αγώνα δρόμου, οι Α.Ε.Δ.Α.Κ. εκείνες που διαθέτουν εκτεταμένο, οργανωμένο και εκπαιδευμένο δίκτυο πωλήσεων έχουν αναμφίβολα ένα εν δυνάμει συγκριτικό πλεονέκτημα, έναντι των υπολοίπων. Ωστόσο, η αξιοποίηση του δικτύου πωλήσεων προϋποθέτει κατάλληλο μίγμα marketing (προϊόντα, τιμολογιακή και επικοινωνιακή πολιτική, κανάλια διανομής), που να εστιάζει στις συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες των επιμέρους τμημάτων της επενδυτικής αγοράς. Το τελευταίο προϋποθέτει, με τη σειρά του, αναγνώριση των επιμέρους αυτών τμημάτων, αξιολόγησή τους, επιλογή ως τμήματα - στόχο εκείνα στα οποία η Α.Ε.Δ.Α.Κ. έχει συγκριτικό πλεονέκτημα και ανάπτυξη συγκεκριμένων διαδικασιών και πολιτικών, οι οποίες να επιτρέπουν έμπρακτα τα αποτελέσματα μιας τέτοιας τμηματοποίησης της επενδυτικής αγοράς, η οποία να διαχέεται έως τα δίκτυα πωλήσεων.Μέσα από ένα τέτοιο πλαίσιο ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της, μια Α.Ε.Δ.Α.Κ. μπορεί να:• καταστεί περισσότερο ανταγωνιστική στην τιμολογιακή της πολιτική, αφού ελαττώνεται το κόστος πρόσκτησης πελατολογίου, μέσα από περισσότερο αποτελεσματικές και στοχευμένες ενέργειες direct marketing, αλλά και μέσα από την καλύτερη και αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των χρόνου των πωλητών της,• αντιμετωπίσει επιτυχημένα απρόβλεπτες μέχρι σήμερα ρευστοποιήσεις των μεριδίων της, οι οποίες οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην κακή εκτίμηση των πραγματικών αναγκών του επενδυτή και σε λάθος επιλογές αναφορικά με την τοποθέτηση των χρημάτων του, καθώς και σε κακή διαχείριση των προσδοκιών του επενδυτή.• αναπροσαρμόσει το συνολικό της μίγμα marketing, προκειμένου να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας με τους δυνητικούς και υφιστάμενους πελάτες της, αλλά και να ενδυναμώσει το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών της, με προφανείς επιπτώσεις στην πορεία και το μερίδιο αγοράς της (συνολικά καλύτερο value offering), κα/ να• βρεθεί τελικά σε συγκριτικό, έναντι των υπολοίπων, πλεονέκτημα μεριδίου αγοράς και κερδοφορίας στην ολοκλήρωση της περιόδου ανακατάταξης - εξέλιξης της αγοράς των Αμοιβαίων Κεφαλαίων.Η μελέτη που ακολουθεί αποσκοπεί στη δημιουργία των προϋποθέσεων επίτευξης των παραπάνω αποτελεσμάτων.Τεκμήριο Στρατηγικό marketing plan νέας σειράς οίνων Ε. Τσάνταλης ΑΕ(2003) Καταραχιά, Ανδρονίκη; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής; Σταθακόπουλος, ΒλάσιοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Ενδοεταιρική επικοινωνία(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2003) Αρχιμανδρίτη, Ιωάννα; Παπαδημητρίου, Γεώργιος; Μπουραντάς, ΔημήτρηςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)Τεκμήριο Ο δρόμος προς την επιτυχία(Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2003) Βλάχου, Βασιλική; Βεργύρης, ΓεώργιοςΔιπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)