Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/61
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Advertisment"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Σύγχρονοι τρόποι διαφήμισης και η μικροοικονομική της προσέγγιση(01/22/2021) Πιερουτσάκου, Ελένη-Άννα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης; Παγκράτης, Σπυρίδων; Μιαούλη, Αναστασία; Ζαχαριάς, ΕλευθέριοςΣτην παρακάτω διπλωματική εργασία αρχικά γίνεται διευκρίνηση του ορισμού της διαφήμισης και τον στόχων που προσπαθεί να επιτύχει. Στην συνέχεια υλοποιείται μια ιστορική αναδρομή που δείχνει την εξέλιξή της μέσα στους αιώνες και τα μέσα που χρησιμοποιούσαν οι επιχειρήσεις σε παλαιότερες εποχές για να διαφημιστούν. Επιπλέον, αναφέρονται οι τεχνικές που χρησιμοποιούν οι διαφημιστές για να μπορέσουν να πείσουν τους καταναλωτές να αγοράσουν κάποιο προϊόν τους. Γίνεται αναφορά στα γενικευμένα είδη της διαφήμισης και στην συνέχεια αναλύονται εκτενέστερα όλα τα σύγχρονα μέσα της. Έπειτα, επειδή η εποχή συνοδεύεται με πρόοδο της τεχνολογίας, αναλύονται όλα τα είδη και οι τρόποι διαφήμισης μέσω του Διαδικτύου. Στο 5 ο κεφάλαιο της εργασίας αναλύονται οι αποφάσεις μιας επιχείρησης για διαφήμιση από την σκοπιά της μικροοικονομίας. Το κεφάλαιο ξεκινά μετην ανάλυση της διαφήμισης ως μέσο πληροφόρησης, πειθούς και σηματοδότησης. Στη συνέχεια, γίνεται ανάπτυξη και απόδειξη του μοντέλου του Dorfman-Steiner που συνδέει την ένταση της διαφήμισης με την ελαστικότητα ζήτησης ως προς την τιμή και την ελαστικότητα ζήτησης ως προς την διαφήμιση. Επίσης γίνεται αναφορά στο πώς η δομή και η συγκέντρωση της αγοράς επηρεάζουν την διαφημιστική ένταση. Αναλύονται οι μηχανισμοί με τους οποίους αλληλοεπιδρά η διαφήμιση με τον ανταγωνισμό των τιμών. Τέλος, θα γίνει αναφορά στην περίπτωση που η διαφήμιση αμβλύνει τον ανταγωνισμό αλλά και σε αυτήν που τον ενισχύει.Τέλος, παρατίθενται τα μοντέλα AIDA, DAGMAR, Rossiter and Percy, το Hierarchy of Effects Model και η θεωρία της ισχυρούς και της ασθενούς διαφήμισης , τα οποία αποτελούν τις πιο γνωστές θεωρίες όσον αφορά την διαφήμιση, από την οπτική της επιστήμης του marketing και της ψυχολογίας.