Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότηταhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/21
Η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων περιλαμβάνει τα Τμήματα: - Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων - Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.
Περιήγηση
Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα "4th Industrial Revolution"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ο ρόλος των Millennials, ως η επόμενη γενιά ανώτατων διοικητικών στελεχών, στη Βιομηχανία 4.0.(03-03-2020) Χατζηαθανασίου, Δέσποινα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Μανωλόπουλος, Δημήτριος; Ιωαννίδης, Αντώνιος; Παπαδάκης, ΒασίλειοςΟι Millennials έχουν εισέλθει στην αγορά εργασίας με ταχύτατους ρυθμούς, και αποτελούν ήδη το 50% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού, ενώ μέχρι το 2025, το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 75%. Πρόκειται για μία μεγάλη πληθυσμιακά γενιά και αρκετά διαφορετική από τις προηγούμενες. Ένα από τα βασικά στοιχεία της διαφοροποίησής της, είναι η σύνδεση που έχει με την τεχνολογία. Οι τεχνολογικές εξελίξεις αλλάζουν συνεχώς τα δεδομένα, και διέπουν όλο το φάσμα της ανθρώπινης ζωής. Ως εκ τούτου, προκαλούν μεγάλο αντίκτυπο στην εργασιακή πραγματικότητα και στις στρατηγικές των επιχειρήσεων. Η νέα πραγματικότητα δε χαρακτηρίζεται μόνο από αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Έχοντας περάσει ήδη στο επόμενο στάδιο της Βιομηχανίας 4.0, η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση θεωρούνται πλέον οι τάσεις της εποχής. Οι Millennials είναι από τα θέματα των ημερών, και αποτελούν αντικείμενο έρευνας, παρατήρησης και σχολιασμού ανά τον κόσμο. Ειδικά, τα τελευταία 10 χρόνια, έχουν γραφτεί και ειπωθεί πολλά για αυτήν τη γενιά που έχει αλλάξει τον τρόπο μάθησης, ηγεσίας και ανάπτυξης των επιχειρήσεων και των οργανισμών. Αυτή τη στιγμή, οι Millennials αποτελούν την επόμενη γενιά ανώτατων διοικητικών στελεχών. Παράλληλα, είναι σημαντικό να αναλογιστούμε ότι πρόκειται για μια γενιά που ενηλικιώθηκε και μεγάλωσε σε ένα σημαντικό σημείο της ιστορίας. Η κοινωνία βιώνει μετασχηματιστικές αλλαγές στη διοίκηση επιχειρήσεων και την ηγεσία, ενώ μια πραγματική επανάσταση δημιουργείται στις επιχειρήσεις, επηρεάζοντας οργανισμούς όλων των μορφών, κλάδων και μεγεθών. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η παρούσα διπλωματική εργασία έχει θέμα το ρόλο των Millennials ή Generation Y (1980 – 2000), ως η επόμενη γενιά ανώτατων διοικητικών στελεχών στη Βιομηχανία 4.0. Το περιεχόμενο και η δομή της διαμορφώθηκε με τέτοιο τρόπο, ώστε οι πληροφορίες και τα αποτελέσματα που παραθέτει να συνθέτουν το ρόλο των Millennials στη Βιομηχανία 4.0. Σύμφωνα με αυτό το σκεπτικό, το Κεφάλαιο 1 της εργασίας αφορά στο Σκοπό και τη Σημασία της. Το Κεφάλαιο 2 περιλαμβάνει τη Βιβλιογραφική Επισκόπηση, όπου παρατίθεται η κοινωνιολογική εξέλιξη των γενεών με εστίαση στους Millennials, προκειμένου να εντοπίσουμε τα χαρακτηριστικά εκείνα που έχουν διαμορφώσει αυτή τη γενιά. Στο ίδιο Κεφάλαιο αναφέρονται, επίσης, τα βασικά σημεία του τεχνολογικού μετασχηματισμού που έχει προκαλέσει η 4η Βιομηχανική επανάσταση και οι σύγχρονες τάσεις της νέας πραγματικότητας από τεχνολογικής και κοινωνικοοικονομικής πλευράς. Εν συνεχεία, στο Κεφάλαιο 3 υπάρχει η Μεθοδολογία της εργασίας συνολικά, όπου οδηγούμαστε από τη βιβλιογραφική επισκόπηση στην ανάγκη διεξαγωγής ποσοτικής έρευνας για την ελληνική αγορά, τα αποτελέσματα της οποίας φαίνονται στο Κεφάλαιο 4. Το Κεφάλαιο 5 αφορά στην Ερμηνεία των Αποτελεσμάτων της έρευνας που πραγματοποιήθηκε για τους σκοπούς της εργασίας, ενώ στο τελευταίο Κεφάλαιο 6 αναφέρονται οι Περιορισμοί και τα Συμπεράσματα της έρευνας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες της Βιβλιογραφικής Επισκόπησης και την ερμηνεία των αποτελεσμάτων της Ποσοτικής Έρευνας, η εργασία αναδεικνύει τα χαρακτηριστικά, τις προσδοκίες και τους παράγοντες που επηρεάζουν τους στόχους των Millennials. Στο τέλος της εργασίας, παρατίθενται προτάσεις για τις περιοχές που μπορούν να εστιάσουν οι επιχειρήσεις ώστε να “χτίσουν” μια στρατηγική βασισμένη στα θετικά χαρακτηριστικά της γενιάς των Millennials.