Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότηταhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/21
Η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων περιλαμβάνει τα Τμήματα: - Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων - Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.
Περιήγηση
Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα "7DAYS"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διερεύνηση της εμπειρίας της μάρκας στα προϊόντα ταχείας κατανάλωσης: εξέταση περίπτωσης: 7DAYS(14-02-2020) Κωνσταντοπούλου, Ιωάννα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Σιώμκος, Γεώργιος; Καρδαράς, Δημήτριος; Ψιλούτσικου, ΜαρίναΣύμφωνα με έρευνες, η εμπειρία της μάρκας συμβάλλει στην ικανοποίηση και στην προσήλωση του πελάτη, ενώ παράλληλα αναλύεται σε μία κλίμακα τεσσάρων διαστάσεων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τη σχέση μεταξύ της εμπειρίας της μάρκας, της ικανοποίησης και της προσήλωσης στη μάρκα για τα προϊόντα ταχείας κατανάλωσης και συγκεκριμένα για τη μάρκα 7DAYS. Για τη μελέτη των ανωτέρω, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα βασισμένη στη συλλογή και επεξεργασία πρωτογενών δεδομένων. Για τη συλλογή των δεδομένων, διανεμήθηκαν ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια. Ο πληθυσμός του δείγματος που αναλύθηκε ήταν 169. Η έρευνα διεξήχθη κυρίως στο νομό Αττικής και το χρονικό διάστημα διεξαγωγής της συλλογής των δεδομένων ήταν από τις 03/12/2019 έως τις 18/12/2019. Αναφορικά με τα συμπεράσματα, επιβεβαιώθηκε η εφαρμογή της κλίμακας μέτρησης της εμπειρίας της μάρκας, στη μάρκα 7DAYS, διενεργώντας παραγοντική ανάλυση στις μεταβλητές μέτρησης της και διαπιστώθηκε ότι η εμπειρία της μάρκας αποτελείται από δύο διαστάσεις, τη «Συναισθηματική και Αισθητηριακή Διάσταση» και τη «Διανοητική Διάσταση». Στη συνέχεια, με τη χρήση της γραμμικής παλινδρόμησης επιβεβαιώθηκε ότι, η εμπειρία της μάρκας συμβάλλει στην ικανοποίηση και στην προσήλωση των καταναλωτών, καθώς και ότι η ικανοποίηση συμβάλλει εξίσου στην προσήλωση των καταναλωτών στη μάρκα. Επιπρόσθετα, διαπιστώθηκε ότι, υπάρχει στατιστικά σημαντική διαφορά μεταξύ των γυναικών και των ανδρών ως προς την επίδραση της αισθητηριακής – συναισθηματικής διάστασης της εμπειρίας της μάρκας 7DAYS.Οι περιορισμοί της έρευνας ήταν κυρίως ως προς το δείγμα και την εξέταση μόνο μίας μάρκας προϊόντων ταχείας κατανάλωσης. Προτείνεται, σε μελλοντικές έρευνες, να μελετηθούν περισσότερες μάρκες, εξετάζοντας και άλλους κλάδους πέρα από τον κλάδο των τυποποιημένων τροφίμων και σνακ, καθώς και η ενίσχυση του υφιστάμενου μοντέλου με την ενσωμάτωση και άλλων παραγόντων.Τέλος, προτείνεται στους επαγγελματίες του χώρου να σχεδιάζουν τη στρατηγική μάρκετινγκ, έχοντας ως στόχο την προσφορά αξιομνημόνευτων εμπειριών μάρκας. Στην παρούσα μελέτη προτείνονται και συγκεκριμένες ενέργειες για την προσφορά πιο θετικών εμπειριών μάρκας.