Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότηταhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/21
Η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων περιλαμβάνει τα Τμήματα: - Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων - Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.
Περιήγηση
Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα "AB Vasilopoulos"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο των σούπερ μάρκετ: μελέτη περίπτωσης της αλυσίδας "ΑΒ Βασιλόπουλος"(20-03-2023) Γεροχρήστου, Ουρανία; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Σκαρμέας, Διονύσιος; Αργουσλίδης, Παρασκευάς; Μπάλτας, ΓεώργιοςΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023. Ερευνητικό αντικείμενό της αποτέλεσε η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα, μελετήθηκαν οι γενικές αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, τα κριτήριά τους για την επιλογή προϊόντων και καταστημάτων, καθώς και η αξιολόγηση των καταστημάτων, αλλά και η στάση τους απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Επιπλέον, μελετήθηκε η μεταβολή των καταναλωτικών τους συνηθειών, λόγω της ενεργειακής και πληθωριστικής κρίσης, καθώς και των πρόσφατων εξελίξεων σχετικά με το καλάθι του νοικοκυριού. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ετήσιας έρευνας του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ, μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων, από τον Οκτώβριο του 2022 έως τον Ιανουάριο του 2023. Η έρευνα αφορούσε κατοίκους όλης της χώρας και το τελικό δείγμα ήταν 1500 καταναλωτές. Η εργασία περιλαμβάνει επτά κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται μία επισκόπηση του κλάδου του λιανικού εμπορίου, ενώ το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται συγκεκριμένα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύεται η καταναλωτική συμπεριφορά. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στο καλάθι του νοικοκυριού. Στο πέμπτο κεφάλαιο, γίνεται επισκόπηση της ερευνητικής μεθοδολογίας και αναλύονται τα επιμέρους στάδια της έρευνας.Στο έκτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας, μέσω των στατιστικών αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν στο πρόγραμμα SPSS. Στο έβδομο και τελευταίο κεφάλαιο, παρουσιάζονται συνοπτικά τα συμπεράσματα των περιγραφικών και επαγωγικών αναλύσεων, καθώς και οι διοικητικές τους συνέπειες και προτάσεις για μελλοντικές έρευνες.