Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/35
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Επιβλέπων "Androutsopoulos, Konstantinos"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 3 από 3
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Fatigue and loss prevention, the P & I Clubs perspectiveBouris, Evangelos; Xenos, Alexandros; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Berketis, Nikolaos; Pallis, Athanasios; Androutsopoulos, Konstantinos"A ship in harbor is safe, but that is not what ships are built for" had quoted John A. Shedd in 1928 in his collection of sayings "Salt from My Attic" and we couldn’t agree more that this is a true statement. Ships are built however not to stay at ports but to travel all over the world through harsh conditions in the oceans. As their main purpose of construction is the international trade and the transport of people, they play an extremely significant factor in world’s economy. Considering the high percentage of seaborne transportation in our days that reaches almost ninety percent, the safety in maritime industry is of great importance. The improvement of safety onboard is not only important for the vessel’s crew, but also for the shipping industry itself. Eliminating the risk of fatigue for seafarers and its consequences requires the incorporation and establishment of strict rules and guidelines.Our dissertation addresses how fatigue affects the maritime sector and can lead even to losses from the perspective of Protection and Indemnity Clubs towards fatigue.Τεκμήριο Passenger ships routing by minimizing fuel consumption(11/30/2021) Eleftheros, Alexandros; Papadopoulou, Maria; Ελεύθερος, Αλέξανδρος; Παπαδοπούλου, Μαρία; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Kavousanos, Emmanuel G.; Rompolis, Leonidas; Androutsopoulos, KonstantinosThis thesis utilizes a mathematical optimization problem to encourage decision making for maritime companies that accommodate passenger shipping in Greece. A range of constraint functions are formulated in order to reinforce the credibility of the problem and improve its reliability towards the optimal solution. More specifically, the authors of this thesis focus on exploring the optimal vessel routing with the simultaneous minimization of fuel consumption for a fleet of up to 12 passenger vessels in the geographic region of the Aegean Sea. In detail, data for passenger vessels from Piraeus to the island group of Cyclades are employed.Τεκμήριο Tank allocation in bulk shipping(30-10-2024) Πετρόπουλος, Παναγιώτης; Αρμενιάκος, Κωνσταντίνος; Petropoulos, Panagiotis; Armeniakos, Konstantinos; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Tsouknidis, Dimitrios; Moutos, Thomas; Androutsopoulos, KonstantinosΗ παρούσα διατριβή ασχολείται με το πρόβλημα κατανομής δεξαμενών (TAP) στη μεταφορά χύδην φορτίων, εστιάζοντας ειδικά στη μεταφορά υγρών χύδην και επικίνδυνων υλικών. Η μελέτη δίνει έμφαση στον κεντρικό ρόλο της κατανομής δεξαμενών στην εξασφάλιση ασφαλούς και αποτελεσματικής μεταφοράς με παράλληλη συμμόρφωση με τους νομικούς κανονισμούς. Η έρευνα διερευνά τον τρόπο βέλτιστης κατανομής διαφόρων τύπων φορτίου σε δεξαμενές πλοίων, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως η σταθερότητα του πλοίου, η συμβατότητα του φορτίου, η επιχειρησιακή αποδοτικότητα και η ασφάλεια. Η διατριβή προτείνει τη χρήση του Μεικτού Ολοκληρωμένου Γραμμικού Προγραμματισμού (MILP), του Προγραμματισμού Περιορισμών (CP) και ευρετικών μεθόδων για την επίλυση των πολύπλοκων περιορισμών του TAP, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη χρήση της χωρητικότητας των δεξαμενών, ενώ παράλληλα αποτρέπεται η μόλυνση του φορτίου ή οι ανεπιθύμητες αντιδράσεις. Ασχολείται επίσης με τις επιπτώσεις της κατανομής του υγρού φορτίου στη σταθερότητα του σκάφους, ιδίως με το φαινόμενο της ελεύθερης επιφάνειας, το οποίο μπορεί να αποσταθεροποιήσει ένα σκάφος. Επιπλέον, η μελέτη ενσωματώνει εξωτερικούς παράγοντες, όπως οι κώδικες MARPOL και International Bulk Chemical (IBC), για την προώθηση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας. Η έρευνα αναδεικνύει τα οικονομικά οφέλη της βελτιστοποιημένης κατανομής δεξαμενών, συμπεριλαμβανομένης της μειωμένης κατανάλωσης καυσίμων, της ταχύτερης ανάκαμψης λιμένων και του χαμηλότερου λειτουργικού κόστους, ιδίως στη μεταφορά χημικών και βιομηχανικών αερίων. Η διατριβή διερευνά επίσης τεχνολογίες παρακολούθησης του περιεχομένου των δεξαμενών σε πραγματικό χρόνο, οι οποίες βοηθούν στη λήψη αποφάσεων και μετριάζουν τους επιχειρησιακούς κινδύνους.Μελέτες περιπτώσεων, όπως αυτές της Air Liquide, αποδεικνύουν την πρακτική εφαρμογή αυτών των μοντέλων βελτιστοποίησης, που οδηγούν σε αυξημένη ασφάλεια και μειωμένες δαπάνες εφοδιαστικής. Τελικά, η παρούσα διατριβή προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για την αντιμετώπιση του ΤΑΡ στη ναυτιλία χύδην, δείχνοντας ότι τα προηγμένα μοντέλα βελτιστοποίησης μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την ασφάλεια, την αποδοτικότητα και την περιβαλλοντική συμμόρφωση στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις.