Εντοπίστηκε ένα σφάλμα στη λειτουργία της ΠΥΞΙΔΑΣ όταν χρησιμοποιείται μέσω του προγράμματος περιήγησης Safari. Μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα, προτείνουμε τη χρήση εναλλακτικού browser όπως ο Chrome ή ο Firefox. A bug has been identified in the operation of the PYXIDA platform when accessed via the Safari browser. Until the problem is resolved, we recommend using an alternative browser such as Chrome or Firefox.
 

The marketing plan of Elmobility EV charging equipment promoting e-mobility

Φόρτωση...
Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

2025-03-07

Συγγραφείς

Παπαϊορδάνου, Χριστόφορος
Papaiordanou, Christopher

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Επιβλέπων

Διαθέσιμο από

Περίληψη

Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά σε βάθος τις στρατηγικές επικοινωνίας που χρησιμοποιούν μεγάλες εταιρείες στον κλάδο του εξοπλισμού φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, με ιδιαίτερη έμφαση στις τακτικές και τη στρατηγική που ακολουθεί η Elmobility προκειμένου να αξιοποιήσει στο έπακρο τη ζήτηση της αγοράς. Η έρευνα βασίζεται στις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρεία καθώς και στο τρέχον περιβάλλον της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα. Η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στην Ελλάδα παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη, λόγω της αυξημένης περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της ώθησης από την Ευρωπαϊκή Ένωση για βιώσιμες μεταφορές. Η Ευρώπη έχει θέσει ως στόχο το 1 στα 3 οχήματα να είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2030. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η ελληνική κυβέρνηση και οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν όλες τις προκλήσεις που σχετίζονται με την υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης, με την ελπίδα ενός πιο πράσινου μέλλοντος. Το μεγαλύτερο εμπόδιο για την υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης και το πιο συχνό ερώτημα των καταναλωτών αφορά τις υποδομές φόρτισης. Όταν επιλυθεί το πρόβλημα της περιορισμένης υποδομής φόρτισης στην Ελλάδα, η πορεία της ηλεκτροκίνησης θα είναι ανοδική. Συνεπώς, η δημιουργία ενός αποτελεσματικού σχεδίου μάρκετινγκ με τη χρήση παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις του κλάδου των υποδομών φόρτισης EV που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν αυτή την άνοδο της ηλεκτροκίνησης και να αναπτυχθούν.
This dissertation investigates in depth the communication strategies big companies in the industry of EV charging equipment use and especially the tactics and strategy Elmobility follows to have the biggest advantage of the market demand. The research is based on the marketing strategies the company follows and the current environment of electric cars in Greece. The electric vehicle (EV) market in Greece is experiencing significant growth due to the increased environmental awareness and the push from Europe for sustainable transportation. Europe has set a goal of 1 in 3 vehicles to be electric by 2030 to achieve this goal the Greek government and businesses face all the challenges of the adoption of e-mobility in hopes of a greener future. The highest barrier for adopting e-mobility and most popular question of consumers is the charging infrastructure. When the problem of limited charging infrastructure in Greece is solved the course of e-mobility will be ascending. Thus, the creation of an effective marketing plan with traditional and digital media is necessary for business in the industry of EV charging infrastructure that want to take advantage of this upturn of e-mobility and grow.

Περιγραφή

Λέξεις-κλειδιά

Marketing plan, E-mobility, Electric vehicle charging stations, Elmobility, Ev charging infrastucture, Πλάνο μάρκετινγκ, Ηλεκτροκίνηση, Σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, Υποδομή φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

Παραπομπή