Μελέτη συμπεριφοράς καταναλωτή και ανάλυση καταναλωτικών επιλογών στο ψηφιακό τομέα στα διατραπεζικά συστήματα
Φόρτωση...
Ημερομηνία
2025-05-08
Συγγραφείς
Μπιμπίκα, Παρασκευή
Τίτλος Εφημερίδας
Περιοδικό ISSN
Τίτλος τόμου
Εκδότης
Επιβλέπων
Διαθέσιμο από
Περίληψη
Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, ο τραπεζικός τομέας υφίσταται σημαντικές μεταμορφώσεις λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων. Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο, οι τράπεζες πρέπει να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των πελατών προκειμένου να είναι ανταγωνιστικές και πελατοκεντρικές. Η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον είναι απαραίτητη, ώστε οι τράπεζες να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εποχής. Με έμφαση στα διατραπεζικά συστήματα, η παρούσα εργασία διερευνά τη συμπεριφορά των πελατών και τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων στον ψηφιακό κλάδο.
Στόχος της μελέτης είναι να προσφέρει πληροφορίες που θα βοηθήσουν τον τραπεζικό τομέα να λάβει πιο τεκμηριωμένες στρατηγικές αποφάσεις, να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες στην παροχή υπηρεσιών. Ο κύριος στόχος της παρούσας μελέτης είναι να εντοπίσει τα κρίσιμα στοιχεία που επηρεάζουν τις αποφάσεις των καταναλωτών σχετικά με την ψηφιακή τραπεζική. Αυτό συνεπάγεται την επίγνωση του τρόπου με τον οποίο η εμπειρία χρήστη, η ασφάλεια και η ευκολία επηρεάζουν τις επιλογές των χρηστών. Η μελέτη στοχεύει επίσης να εξετάσει τον τρόπο χρήσης των ψηφιακών τραπεζικών υπηρεσιών μέσω των εφαρμογών τους και πόσο γρήγορα υιοθετούνται, αυτές, οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες. Επιπλέον, αξιολογώντας την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία των διατραπεζικών συναλλαγών, καθώς και τον αντίκτυπό τους στην εμπιστοσύνη των πελατών, η μελέτη θα διερευνήσει πώς τα διατραπεζικά συστήματα επηρεάζουν τις αποφάσεις των καταναλωτών. Προκειμένου να βελτιωθεί ολόκληρη η ψηφιακή εμπειρία, η έρευνα θα αξιολογήσει την ικανοποίηση των πελατών από τις ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες και θα προτείνει τομείς για βελτίωση.
Η μελέτη θα χρησιμοποιήσει μια εκτεταμένη προσέγγιση προκειμένου να επιτύχει αυτούς τους στόχους. Για την καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων και των επιπέδων ικανοποίησης ενός ευρέως συνόλου πελατών, θα συγκεντρωθούν ποσοτικά δεδομένα με τη χρήση ερωτηματολογίων. Για την εύρεση τάσεων και προτύπων στη συμπεριφορά των πελατών, θα πραγματοποιηθεί στατιστική ανάλυση, των δεδομένων που θα συλλεχθούν, με την χρήση SPSS.In the modern digital era, the banking sector is undergoing significant transformations due to technological developments. In an ever-changing landscape, banks need to understand customer behaviour in order to be competitive and customer-centric. Understanding consumer behaviour in this dynamic environment is essential for banks to remain competitive and responsive to the needs of the times. With a focus on interbank systems, this paper explores customer behaviour and decision-making processes in the digital industry. The aim of the study is to provide information that will help the banking sector to make more informed strategic decisions, improve customer satisfaction and optimise processes in service delivery. The main objective of this study is to identify the critical elements that influence consumers' decisions about digital banking. This entails an awareness of how user experience, security and convenience affect users' choices. The study also aims to examine how digital banking services are used through their applications and how quickly they, the new digital technologies, are being adopted. In addition, by assessing the efficiency and reliability of interbank transactions, as well as their impact on customer trust, the study will explore how interbank systems influence consumer decisions. In order to improve the entire digital experience, the research will assess customer satisfaction with digital banking services and suggest areas for improvement. The study will use a comprehensive approach in order to achieve these objectives. To better understand the preferences and satisfaction levels of a broad set of customers, quantitative data will be collected using questionnaires. To find trends and patterns in customer behaviour, statistical analysis, using SPSS, will be carried out on the data collected.
Περιγραφή
Λέξεις-κλειδιά
Consumer behaviour, Consumer choices analysis, Statistical Package for the Social Sciences (SPSS), Digital sector, Interbanking systems, Regression analysis, Mean, Dependent variable, Independent variable, Συμπεριφορά καταναλωτή, Ανάλυση καταναλωτικών επιλογών, Στατιστικό πακέτο για τις κοινωνικές επιστήμες SPSS, Ψηφιακό τομέας, Διατραπεζικά τυστήματα, Ανάλυση παλινδρόμησης, Μέση τιμή, Εξαρτημένη μεταβλητή, Ανεξάρτητη μεταβλητή