Εντοπίστηκε ένα σφάλμα στη λειτουργία της ΠΥΞΙΔΑΣ όταν χρησιμοποιείται μέσω του προγράμματος περιήγησης Safari. Μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα, προτείνουμε τη χρήση εναλλακτικού browser όπως ο Chrome ή ο Firefox. A bug has been identified in the operation of the PYXIDA platform when accessed via the Safari browser. Until the problem is resolved, we recommend using an alternative browser such as Chrome or Firefox.
 

Η επίπτωση του Artificial Intelligence στο διαφημιστικό περιβάλλον των πολυεθνικών επιχειρήσεων

Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

07-02-2024

Συγγραφείς

Σταματελοπούλου, Φωτεινή

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Διαθέσιμο από

2024-02-07 20:52:05

Περίληψη

Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση της επίδρασης που έχει η τεχνητή νοημοσύνη στη διαφήμιση. Η επίδραση αυτή εξετάστηκε μέσα από τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Για τον σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με την χρήση της πειραματικής μεθοδολογίας, το οποίο απευθύνθηκε σε καταναλωτές στην Ελλάδα. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν συγκεκριμένες διαφημιστικές μεθόδους προσέγγισης των καταναλωτών και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει όντως ρόλο στις μεθόδους αυτές. Πιο συγκεκριμένα, δημιουργήθηκαν 8 διαφημίσεις εικόνας, από τις οποίες οι μισές δημιουργήθηκαν από πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης δημιουργίας εικόνας και οι υπόλοιπες με συμβατικό τρόπο. Όμοια δημιουργήθηκαν και 8 διαφημίσεις κειμένου. Υπολογίστηκε η επιθυμία των καταναλωτών να προμηθευτούν το διαφημιζόμενο προϊόν κάθε εικόνας και κειμένου. Επιπρόσθετα, μετρήθηκαν οι καταναλωτικές προτιμήσεις του κάθε ερωτηθέντα. Η ανάλυση αυτή είναι η αρχή για τον προσδιορισμό της στρατηγικής marketing που μπορούν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις. Η στρατηγική μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με το κοινό στο οποίο θέλουν να απευθυνθούν και στους στόχους που έχουν για να πετύχουν την άμεση ανάπτυξη.
The purpose of this thesis was to investigate the effect of artificial intelligence on advertising. This effect was examined through consumer preferences. For this purpose, a questionnaire was conducted using an experimental methodology, which was addressed to consumers in Greece. Companies use specific advertising methods to reach consumers, and the results showed that AI does have a role in these methods. More specifically, 8 image ads were created, half of which were created by an artificial intelligence platform for image creation and the rest in a conventional way. Similarly, 8 text ads were created. The desire of consumers to obtain the advertised product of each image and text was calculated. In addition, the consumer preferences of each respondent were measured. This analysis is the beginning of determining the marketing strategy that businesses can follow. The strategy can be shaped according to the audience they want to address and the goals they have to achieve immediate growth.

Περιγραφή

Λέξεις-κλειδιά

Διαφήμιση, Τεχνητή νοημοσύνη, Προτίμηση καταναλωτή, Καταναλωτικές συνήθειες, Στρατηγική μάρκετινγκ, Advertising, Artificial Intelligence (AI), Consumer preference, Consumer habits, Marketing strategy

Παραπομπή

Άδεια Creative Commons