Εντοπίστηκε ένα σφάλμα στη λειτουργία της ΠΥΞΙΔΑΣ όταν χρησιμοποιείται μέσω του προγράμματος περιήγησης Safari. Μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα, προτείνουμε τη χρήση εναλλακτικού browser όπως ο Chrome ή ο Firefox. A bug has been identified in the operation of the PYXIDA platform when accessed via the Safari browser. Until the problem is resolved, we recommend using an alternative browser such as Chrome or Firefox.
 

Uncertainty and competition in variations of the hotelling’s model

Φόρτωση...
Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

22-03-2024

Συγγραφείς

Biniaris, Panagiotis
Μπινιάρης, Παναγιώτης

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Επιβλέπων

Διαθέσιμο από

2024-04-17 18:39:11

Περίληψη

Η ακόλουθη διατριβή είναι μια ανασκόπηση παραλλαγών του μοντέλου του Hotelling. Εξετάζουμε τρία μοντέλα που βασίζουν την ανάλυσή τους στο Hotelling (1929) και αλλάζουν μερικές από τις κύριες υποθέσεις του. Ένας σημαντικός παράγοντας στα μοντέλα που παρουσιάζουμε είναι το πως η τεχνολογία και πιο συγκεκριμένα, το πως οι πληροφορίες για τους καταναλωτές αλλάζουν τον ανταγωνισμό μεταξύ δύο εταιρειών. Η περίληψή μας βασίζεται στην εργασία των Liu και Serfes (2004). Δείχνουμε πως οι συναρτήσεις ζήτησης ποικίλλουν λόγω των υποθέσεων κάθε μοντέλου, πως διαφέρουν τα κέρδη των δύο ανταγωνιστικών εταιρειών και τέλος, τι αντίκτυπο έχουν τα παραπάνω στο πλεόνασμα του καταναλωτή. Εξετάζουμε συνοπτικά τα παιχνίδια που προκύπτουν λόγω του ανταγωνισμού μεταξύ των δύο εταιρειών.
The following dissertation is a review of variants of the standard Hotelling model. We examine three models that base their analysis on Hotelling (1929) and change some of its main assumptions. A significant factor in the models we present is how technology and more specifically, how information about the customers changes the competition between two firms. Our summary is based on the framework by Liu and Serfes (2004). We show how the demand functions vary because of the assumptions of each model, how the profits of the two competing firms differ and finally what the impact on consumer surplus is. We briefly examine the games that emerge due to the competition between the two firms.

Περιγραφή

Λέξεις-κλειδιά

Ανταγωνισμός, Επιχειρήσεις, Τιμές, Κέρδη, Καταναλωτές, Hotelling, Competition, Prices, Profits, Consumers

Παραπομπή

Άδεια Creative Commons