Λογότυπο αποθετηρίου
 

Πολιτική και μάρκετινγκ: μια θεωρητική προσέγγιση των εθνικών εκλογών του 2019

Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

2020-04-27

Συγγραφείς

Λάμπρου, Κωνσταντίνα

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Επιβλέποντα

Διαθέσιμο από

2020-04-27 17:31:18

Περίληψη

Στην παρούσα εργασία γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του πολιτικού μάρκετινγκ, της πολιτικής επικοινωνίας και της πολιτικής διαφήμισης, καθώς και μια σύγκριση της προεκλογικής καμπάνιας των δυο κεντρικών πολιτικών αντιπάλων του ΣΥΡΙΖΑ και της Νέας Δημοκρατίας.
The main purpose of this thesis is to approach theoretically the basic principles of political marketing,political Communication and political advertisement at the same time we try a comparison of the Greek national election campaigns between the two main political opponents, SYRIZA and New Democracy.

Περιγραφή

Λέξεις-κλειδιά

Πολιτική, Μάρκετινγκ, Εθνικές εκλογές, Πολιτικό μάρκετινγκ, Πολιτική επικοινωνία, Politics, Marketing, National elections, Political marketing, Political communication

Παραπομπή

Άδεια Creative Commons