Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/26
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Συγγραφέα "China, Dimitra"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Exploring the impact of digital marketing campaigns in the B2B industry(12-03-2024) Χήνα, Δήμητρα; China, Dimitra; Athens University of Economics and Business, Department of Business Administration; Mamakou, Xenia; Agoraki, Maria-Eleni; Fraidaki, AikateriniΗ σταδιακή ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην καθημερινότητα των καταναλωτών είχε μεγάλο αντίκτυπο στη ζωή των ανθρώπων, στον τρόπο εργασίας, στον τρόπο επικοινωνίας και στις καταναλωτικές τους συνήθειες. Αυτή η αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών έχει επηρεάσει τον τρόπο που οι επιχειρήσεις αλληλοεπιδρούν με τους καταναλωτές. Πέρα από την εμπειρία των πελατών στα φυσικά καταστήματα, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα πλοήγησης στον ψηφιακό χώρο επομένως οι επιχειρήσεις μπορούν να επιμεληθούν εμπειρίες που τις κάνουν να ξεχωρίζουν . Καθώς αναδύονται νέες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλάζει ο αλγόριθμος της Google και εξελίσσονται οι πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτή η μελέτη στοχεύει να αποκαλύψει πώς οι διαφορετικές προσεγγίσεις στο Digital Marketing μπορούν να επηρεάσουν την αντίληψη των υπευθύνων λήψης αποφάσεων και την ανταπόκρισή τους σε αυτές. Υπάρχουν αρκετές μελέτες σχετικά με τη βιομηχανία B2B και κάνοντας ανασκόπηση της διαθέσιμης βιβλιογραφίας και των διαθέσιμων πηγών, μπορέσαμε να κατανοήσουμε τις διαφορές και τις ομοιότητες μεταξύ των αγορών B2C & B2B. Στη συνέχεια, εφαρμόζοντας μια ποιοτική ανάλυση βασισμένη σε συνεντεύξεις που έγιναν σε decisionmakers και τη δημιουργία Case Study, πραγματοποιήσαμε μια ανάλυση σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση του μάρκετινγκ στον κλάδο της τεχνολογίας B2B στην ελληνική αγορά. Αυτή η μελέτη αποδεικνύει ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την προσέλκυση καταναλωτών καθώς και decisionmakers επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις στον τομέα B2B θα πρέπει να αυξήσουν τις προσπάθειές τους για τη σταθεροποίηση των σχέσεων με τους καταναλωτές τους στο ψηφιακό περιβάλλον, ώστε να προκαλέσουν μια πιο θετική στάση απέναντι στο εμπορικό σήμα και να προωθήσουν τη δέσμευση της επιχείρησης. Αυτή η μελέτη αποδεικνύει ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών και των υπευθύνων λήψης αποφάσεων.