Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/26
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Συγγραφέα "Georgiou, Eleni"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Storytelling: elements shaping customer perception(19-03-2024) Γεωργίου, Ελένη; Georgiou, Eleni; Athens University of Economics and Business, Department of Business Administration; Siomkos, Georgios; Kardaras, Dimitrios; Tsogas, MarkosΤα brands αξιοποιούν τη δύναμη της αφήγησης για να κάνουν engaged το κοινό και να δημιουργήσουν κοινότητες γύρω από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Το storytelling επηρεάζεται από υποκειμενικούς και γνωσιακούς παράγοντες, γεγονός που καθιστά περίπλοκη την διευρεύνησή του. Πρόσφατες έρευνες έχουν προσπαθήσει να ορίσουν διαφορετικά πλαίσια, προσεγγίζοντας το θέμα από ποικίλες οπτικές γωνίες, σε σχέση με διάφορους τομείς και περιπτώσεις/ συνθήκες. Λόγω των παραπάνω, η υφιστάμενη βιβλιογραφία έχει δώσει μικρή προσοχή στην επίδραση που έχουν οι αφηγήσεις στην αντίληψη σχετικά με τα ίδια τα brands, καθώς και στα ίδια τα συστατικά στοιχεία της αφήγησης της μάρκας. Συμβάλλοντας στην περεταίρω ανάλυση του ζητήματος αυτού, η παρούσα μελέτη συνδυάζει τα αφηγηματικά στοιχεία που έχουν προκύψει από προηγούμενες έρευνες, ώστε να προσδιοριστεί η επίδρασή τους στην αντίληψη για τη μάρκα. Επιπλέον, εξετάζεται το αν τα μη εμπορικά στοιχεία της ιστορίας έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στην αντίληψη της μάρκας από ό,τι εκείνα με σαφή εμπορικά μηνύματα. Τέλος, συζητώνται οι εφαρμογές των ευρημάτων μας στη θεωρία και την πράξη, και προτείνεται μια ατζέντα για τη περεταίρω διερεύνηση του θέματος.