Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότηταhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/21
Η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων περιλαμβάνει τα Τμήματα: - Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων - Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.
Περιήγηση
Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα "AB Vassilopoulos"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο των σούπερ μάρκετ: η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος(12-03-2024) Μαυρίδη, Ελευθερία-Άννα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Σταθακόπουλος, Βλάσιος; Αργουσλίδης, Παρασκευάς; Μπάλτας, ΓεώργιοςΗ παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο, «Η καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο των σούπερ μάρκετ: H αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος», εκπονήθηκε και κατατίθεται, ως μέρος των απαιτήσεων του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Απώτερος σκοπός της εργασίας, θεωρείται η κωδικοποίηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, εστιάζοντας στους αγοραστές της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος. Μελετώνται οι συνήθειες των πελατών, η στάση τους, απέναντι στα προϊόντα μάρκας σούπερ μάρκετ και εξετάζονται τα κριτήρια επιλογής προϊόντων και καταστημάτων. Επιπλέον, στο πλαίσιο της έρευνας, αναλύονται παράγοντες όπως, η πληθωριστική κρίση, και η επιρροή τους, στην καταναλωτική συμπεριφορά. Πιο αναλυτικά, τα πρώτα κεφάλαια της εργασίας περιλαμβάνουν μια εκτενή βιβλιογραφική επισκόπηση. Εξετάζονται οι τάσεις στο λιανικό εμπόριο και σκιαγραφείται ο κλάδος των σούπερ μάρκετ. Ιδιαίτερη έμφαση αποδίδεται στην καταναλωτική συμπεριφορά και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Περιγράφεται λεπτομερώς, η μεθοδολογία για τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το δείγμα προκύπτει από 1.880 άτομα, εκ των οποίων τα 334 προτιμούν την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλου. Τέλος, παρουσιάζονται οι αναλύσεις και τα συμπεράσματα της έρευνας. Τα πορίσματα αναδεικνύουν τις ισχύουσες τάσεις στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, προσφέροντας πολύτιμες εισηγήσεις για την καλύτερη κατανόηση της αγοράς και την ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ.Τεκμήριο Η καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο των σούπερ μάρκετ: η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος(2025-03-14) Καλκαντζάκος, Κωνσταντίνος; Σκαρμέας, Διονύσιος; Σταθακόπουλος, Βλάσιος; Μπάλτας, ΓεώργιοςΗ εργασία διερευνά τη συμπεριφορά των καταναλωτών στον κλάδο των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, εστιάζοντας στην αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος. Επικεντρώνεται στον τρόπο που οι καταναλωτές επιλέγουν καταστήματα και προϊόντα, στις στάσεις τους απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, και στις επιδράσεις εξωτερικών παραγόντων όπως η οικονομική κρίση, ο πληθωρισμός και η ακρίβεια. Αναλύονται οι αλλαγές στο λιανικό εμπόριο και η μετάβαση σε νέες μορφές καταστημάτων, ενώ γίνεται αναφορά στον ρόλο της τεχνολογίας και του διαδικτύου στις αγοραστικές πρακτικές. Παρουσιάζονται στοιχεία σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών, τη συχνότητα αγορών, την πίστη σε αλυσίδες, τη στάση απέναντι στα ελληνικά προϊόντα και την αξιολόγηση της αγοραστικής εμπειρίας στα καταστήματα ΑΒ. Η έρευνα βασίζεται σε ποσοτική μελέτη με 1.355 συμμετέχοντες, εκ των οποίων οι 219 είναι πελάτες της ΑΒ. Τα ευρήματα φωτίζουν τη στάση των καταναλωτών απέναντι στις ιδιωτικές ετικέτες της ΑΒ, συγκρίνοντάς τις με επώνυμα προϊόντα, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο η οικονομική πίεση επηρεάζει τις επιλογές τους. Η εργασία προσφέρει πολύτιμα συμπεράσματα για τη χάραξη αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ στον κλάδο.