Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/51
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Adoption"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο The perception of experts and end-users in Greece on integrating Blockchain with digital marketing(31-03-2022) Ιωσηφίδη, Σοφία; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Πουλούδη, Αθανασία; Βρεχόπουλος, ΑδάμThe scope of this research is the investigation of Blockchain technology , a high level understanding of the technical specification, and the exploration of the idea about a potential combination with Digital Marketing. The last reason and the one this thesis is focusing on wil be accomplished by deriving the perception of the experts in the fields of Digital Marketing, Blockchain and of course of the end-users. As the suggested integration is not great extended in terms of research and there are only few use cases, the ultimate goal is to understand the benefits of this implementation, and the concerns of the involved parties in order to provide valuable information for potential next steps towards a better understanding of the subject or even better an actually effort to make this solution the next tool to be used for Digital Advertising. To complete the above scope, information was drawn from the existing bibliography, scientific papers, business articles and press releases. Except for the existing knowledge, two types of research took place. One of the unstructured interviews that were addressed to C-levels, senior managers in the field of Digital advertising, in order to understand the point of view of the decision makers upon this integration. And the second type was a questionnaire that was sent to DIgital Marketing & Blockchain Professionals, that will be the ones that if this idea comes to life, these will be the ones that will have to work on. Furthermore, the questionnaire was addressed to end-users as well, with the ambition to understand their view on a solution like this and their predisposition towards, as they are the ones who will determine the viability of the idea.Τεκμήριο Το digital marketing ως εργαλείο του καταναλωτή και ο καθοριστικός του ρόλος στη διαδικασία σύγκρισης προϊόντων/υπηρεσιών(2021) Σινάνη, Αικατερίνη; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Φραϊδάκη, ΑικατερίνηΟ σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση του ρόλου του ψηφιακού μάρκετινγκ ως εργαλείο του καταναλωτή και η σύγκριση της χρήσης του για αγορές προϊόντων και υπηρεσιών. Η μεθοδολογική προσέγγιση διερεύνησης του θέματος περιλάμβανε τη δευτερογενή μελέτη μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης των πλέον σχετικών και επιστημονικά τεκμηριωμένων μελετών αλλά και τη πρωτογενή μελέτη μέσω σύνταξης, διανομής ερωτηματολογίων σε 54 συμμετέχοντες και περιγραφική-στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων τους.Όπως διαπιστώθηκε, οι καταναλωτές στο μεγαλύτερο ποσοστό τους δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από τις αγορές προϊόντων κι υπηρεσιών στα φυσικά καταστήματα, ενώ απέναντι στις διαδικτυακές αγορές, παρουσιάζουν μετριοπαθείς προς θετικές εντυπώσεις, με το ποσοστό παρερμηνείας του προϊόντος ή της υπηρεσίας που αγοράζεται από φυσικό κατάστημα να είναι μικρότερο σε σύγκριση με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Επιπλέον, οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου ενθαρρύνονται να πραγματοποιήσουν μια αγορά μέσω ιστοσελίδας περισσότερο από ότι μέσω εφαρμογών ή κοινωνικών δικτύων. Από την άλλη μεριά, το αποτελεσματικότερο μέσο προσέλκυσης των χρηστών ως μέσο επικοινωνίας διαφήμισης φάνηκαν να είναι τα κοινωνικά δίκτυα. Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων που αγοράζονται από τους χρήστες διαδικτυακά είναι τα προϊόντα ένδυσης και υπόδησης ενώ στον τομέα των υπηρεσιών αναδείχθηκε ως πιο δημοφιλής η ηλεκτρονική εξόφληση λογαριασμών. Μεταξύ των παραγόντων αποθάρρυνσής των συμμετεχόντων για τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων, κυριότερος αναδείχθηκε η άυλη φύση τους ενώ για τις ηλεκτρονικές αγορές υπηρεσιών αναδείχθηκε η έλλειψη εμπιστοσύνης και η έλλειψη ευνοϊκών αξιολογήσεων. Η ευρεία διαθεσιμότητα των διαδικτυακών προϊόντων και υπηρεσιών αναδείχθηκε ως κυριότερος ενθαρρυντικός παράγοντας διαδικτυακής αγοράς προϊόντων και (σε μικρότερο βαθμό) υπηρεσιών.Αναφορικά με την πρόθεση της διαδικτυακής αγοράς των καταναλωτών βάση της ήρεμης και αντιστοίχως επιβαρυμένης ψυχολογικής τους κατάστασης, αναδείχθηκε μεγάλη θετική πρόθεση αγοράς για ένα προϊόν σε σχέση με μια υπηρεσία σε ήρεμη ψυχολογική κατάσταση. Επιπλέον, προέκυψε στατιστικά σημαντική διαφορά μεταξύ της προτίμησης αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών, με τα προϊόντα να επιλέγονται από μεγαλύτερο αριθμό καταναλωτών έναντι των υπηρεσιών. Αναδείχθηκε επίσης στατιστικά σημαντική διαφορά μεταξύ των δύο φύλων στην πρόθεση και διενέργεια ηλεκτρονικών αγορών για προϊόντα. Ειδικότερα, περισσότερες γυναίκες τόσο σε ήρεμη όσο και σε επιβαρυμένη ψυχική κατάσταση βρέθηκαν να αγοράζουν περισσότερα προϊόντα σε σχέση με τους άντρες, ενώ για την αγορά υπηρεσιών δεν αποκαλύφθηκε παρόμοια συσχέτιση. Όπως συμπεραίνεται, στο δυναμικά εξελισσόμενο περιβάλλον του διαδικτυακού μάρκετινγκ, η διερεύνηση των καταναλωτικών τάσεων και προθέσεων αλλά και της επίδρασης της ψυχολογίας του καταναλωτή μπορεί να πυροδοτήσει μεγαλύτερη συσχέτιση του χρήστη με το προϊόν ή την υπηρεσία δημιουργώντας νέους δρόμους κερδοφορίας και αποτελεσματικότητας για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου.