Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/51
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Advertising"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο ΓΚΠΔ και επιγραμμική στοχευμένη διαφήμιση(31-01-2023) Βλαχαντώνη, Ευαγγελία; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Τερροβίτης, Εμμανουήλ; Χατζηαντωνίου, Δαμιανός; Μήτρου, ΕυαγγελίαΟ ΓΚΠΔ προστασίας των δεδομένων στο πέρασμα των ετών βελτιώνει τις νομοθετικές του προεκτάσεις και προσαρμόζεται ανάλογα με τις τεχνολογικές συνθήκες με μόνο στόχο και μέλημα την προστασία των προσωπικών δεδομένων κατά την συλλογή και επεξεργασία και κατά συνέπεια την προστασία των υποκειμένων των δεδομένων. Στα πλαίσια αυτής της διπλωματικής εργασίας γίνεται εκτενής αναφορά στον ΓΚΠΔ αναφορικά με την επιγραμμική στοχευμένη διαφήμιση, την τεχνική της εξατομικευμένης τιμολόγησης καθώς επίσης και το τι ορίζει η ευρωπαϊκή αλλά και η αμερικανική νομοθεσία για υποκείμενα δεδομένων που δεν έχουν ξεπεράσει το 13οέτος της ηλικίας τους. Αναλύονται οι έννοιες της ψηφιακής διαφήμισης και στόχευσης, καθώς επίσης και όλα εκείνα τα μέρη που συντελούν στην ολοκλήρωση της επιγραμμικής στοχευμένης διαφήμισης συμπεριλαμβανομένων των χρηστών, των παρόχων, των σκοπευτών αλλά και της σημασίας του να στοχεύεις. Σημαντικό κομμάτι είναι η ανάλυση της εξατομικευμένης τιμολόγησης και της τεχνικής των αλγορίθμων αλλά και η νομική τους αντιμετώπιση από το άρθρο 22, το οποίο αναφέρεται στην αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων και κατά συνέπεια τον όρο του personal pricing. Η συμβολή της διαφάνειας ως ένα επιπρόσθετο σημαντικό εργαλείο του ΓΚΠΔ έρχεται να περιορίσει ακόμα περισσότερο τις λειτουργίες του υπεύθυνου επεξεργασίας των δεδομένων δίνοντας σημαντικά προνόμια στο άτομο. Η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη αναμφισβήτητα κατέχουν ξεχωριστή θέση σε ζητήματα ψηφιακής διαφήμισης, δημιουργώντας διαδικασίες λήψης απόφασης κάτω από συνθήκες που αμφισβητείται η δικαιοσύνη, η ηθική και η διαφάνεια. Σε μια προέκταση του νομοθετικού πλαισίου, η μέθοδος privacy by default και privacy by design στοχεύουν στην αναδιαμόρφωση των διαδικασιών από την μεριά της τεχνολογίας και την ευθυγράμμισή τους ήδη από το μηδέν σε μία νέα τάξη πραγμάτων που μόνο σκοπό θα έχουν την προστασία των δεδομένων και των ανθρώπων σε κάθε βήμα και στάδιο συλλογής και επεξεργασίας των δεδομένων.Τεκμήριο Η επίπτωση του Artificial Intelligence στο διαφημιστικό περιβάλλον των πολυεθνικών επιχειρήσεων(07-02-2024) Σταματελοπούλου, Φωτεινή; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Ανδρουτσόπουλος, Κωνσταντίνος; Φραϊαδάκη, Αικατερίνη; Μανωλόπουλος, ΔημήτριοςΟ σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση της επίδρασης που έχει η τεχνητή νοημοσύνη στη διαφήμιση. Η επίδραση αυτή εξετάστηκε μέσα από τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Για τον σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με την χρήση της πειραματικής μεθοδολογίας, το οποίο απευθύνθηκε σε καταναλωτές στην Ελλάδα. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν συγκεκριμένες διαφημιστικές μεθόδους προσέγγισης των καταναλωτών και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει όντως ρόλο στις μεθόδους αυτές. Πιο συγκεκριμένα, δημιουργήθηκαν 8 διαφημίσεις εικόνας, από τις οποίες οι μισές δημιουργήθηκαν από πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης δημιουργίας εικόνας και οι υπόλοιπες με συμβατικό τρόπο. Όμοια δημιουργήθηκαν και 8 διαφημίσεις κειμένου. Υπολογίστηκε η επιθυμία των καταναλωτών να προμηθευτούν το διαφημιζόμενο προϊόν κάθε εικόνας και κειμένου. Επιπρόσθετα, μετρήθηκαν οι καταναλωτικές προτιμήσεις του κάθε ερωτηθέντα. Η ανάλυση αυτή είναι η αρχή για τον προσδιορισμό της στρατηγικής marketing που μπορούν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις. Η στρατηγική μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με το κοινό στο οποίο θέλουν να απευθυνθούν και στους στόχους που έχουν για να πετύχουν την άμεση ανάπτυξη.