Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/26
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Above the line marketing (ATL)"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Trade marketing: εργαλεία επικοινωνίας στο χώρο του φυσικού / ηλεκτρονικού φαρμακείου(10/29/2021) Ζυγούρη, Παναγιώτα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Σιώμκος, Γεώργιος; Καρδαράς, Δημήτριος; Ιωαννίδης, ΑντώνιοςΤο εμπορικό μάρκετινγκ σχετίζεται με την αύξηση της ζήτησης σε επίπεδο χονδρεμπόρου, λιανοπωλητή ή διανομέα και όχι σε επίπεδο καταναλωτών. Ωστόσο, υπάρχουν συγκεκριμένα εργαλεία επικοινωνίας ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις σε μια επιχείρηση. Παρατηρείται ότι μεγάλος αριθμός εταιρειών χρησιμοποιούν την διαφήμιση ως έμμεση μορφή πειθούς και έχουν ως κύριο στόχο να δημιουργήσουν νέες καταναλωτικές ανάγκες στο κοινό. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να ερευνήσει τόσο μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης όσο και ποσοτικής έρευνα, η οποία στηρίζεται σε ερωτηματολόγια, τους τρόπους προώθησης και διαφήμισης στον φαρμακευτικό κλάδο και συγκεκριμένα στο συμπλήρωμα διατροφής Χ. Μέχρι πρόσφατα οι επιχειρήσεις για να προβάλλουν τα προϊόντα τους χρησιμοποιούσαν τα παραδοσιακά μέσα προώθησης όπως την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Ωστόσο η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει αλλάξει τα δεδομένα στο χώρο του μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας νέα μοντέλα προώθησης προϊόντων όπως Above The Line (ABT), Below The Line (BTL), Through The Line (TTL).