Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/26
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Account-Based Ticketing (ΑΒΤ)"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Υιοθέτηση και εφαρμογή open-loop συστήματος συλλογής κομίστρου σε πανελλαδικό επίπεδο(30-09-2022) Σταυρόπουλος, Σπυρίδων; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Κουρέτας, Γεώργιος; Γιωτόπουλος, Ιωάννης; Τσακανίκας, ΆγγελοςΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά τα πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και τα πιθανά οφέλη της υιοθέτησης ενός open loop συστήματος συλλογής κομίστρου (fare collection system) στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε Πανελλαδικό επίπεδο.Στα κλειστά κυκλώματα (closed loop systems) ο επιβάτης χρησιμοποιεί κάρτα που έχει εκδοθεί από τον διαχειριστή του δικτύου, με συγκεκριμένους περιορισμούς και προδιαγραφές. Η κάρτα αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στα συγκεκριμένα συστήματα για τα οποία εκδόθηκε αρχικά.Στα ανοιχτά συστήματα (open loop systems) δίνεται η δυνατότητα στον επιβάτη να χρησιμοποιήσει μια ανέπαφη τραπεζική κάρτα είτε να δημιουργήσει έναν λογαριασμό για τη διασύνδεση πλήθους διαφορετικών συστημάτων. Για παράδειγμα μπορεί να επικυρώσει το εισιτήριό του χρησιμοποιώντας την κάρτα που του παρέχει ο διαχειριστής του δικτύου ή εναλλακτικά την χρεωστική ή πιστωτική του κάρτα, ή το κινητό του τηλέφωνο.Στην Ελλάδα τα συστήματα συλλογής κομίστρου χρησιμοποιούν το παραδοσιακό χάρτινο εισιτήριο, με όλους τους περιορισμούς που επιφέρει μια ξεπερασμένη τεχνολογία. Μοναδική εξαίρεση το ηλεκτρονικό εισιτήριο Αθηνών (ΟΑΣΑ) που έχει εφαρμοστεί την τελευταία 5ετία στην Αττική. Παράλληλα βρίσκεται σε στάδιο μελέτης ή ανάπτυξης η εφαρμογή ηλεκτρονικού συστήματος στα λεωφορεία Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), στο Μετρό Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο (ΟΣΕ) και στα Υπεραστικά ΚΤΕΛ.Τα παραπάνω συστήματα που έχουν εφαρμοστεί ή προβλέπεται να εφαρμοστούν την επόμενη 10ετία, θα είναι αυτόνομα και ανεξάρτητα, ενώ προβλέπεται η δυνατότητα διασύνδεσης μεταξύ τους.Η πιθανή διασύνδεση όλων τον συστημάτων κάτω από έναν κοινό Φορέα με τη δυνατότητα χρήσης κοινής πλατφόρμας από τον επιβάτη, θα επιφέρει χαμηλότερα διαχειριστικά κόστη για τους διαχειριστές των δικτύων και μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση των μέσων από τον επιβάτη.