Διδακτορικές διατριβές
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/44
Περιήγηση
Πλοήγηση Διδακτορικές διατριβές ανά Επιβλέπων "Αυλωνίτης, Γεώργιος"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 3 από 3
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Balanced market orientation: conceptualization, empirical validation and impact on organizational performance in the services sectorGiannopoulos, Antonios; Γιαννόπουλος, Αντώνιος; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Γούναρης, Σπυρίδων; Νικάνδρου, Ειρήνη; Κουρεμένος, Αθανάσιος; Ανδρονικίδης, Ανδρέας; Πλακογιαννάκη, Εμμανουέλλα; Τσάρτας, Πάρις; Αυλωνίτης, ΓεώργιοςThe focus of market orientation rests on customers and is usually related to financial performance, although employees are considered the “heart and soul of services”, the firm’s raison d’être. The need for a balanced viewpoint between employees/customers, financial/non-financial performance has been recognized long before. The dissertation sheds light on the concept of balanced market orientation, proceeds with its empirical validation and adopts a multisource approach in an attempt to disentangle cross-level interactions among management philosophy, employee-perceived and customer-perceived performance. Tourism and hospitality services ignite cross-fertilizations, since various interactions occur by virtue of the cooperation between support and front-line staff and the multiple “moments of truth” in the service delivery process with visitors and tourists. To explicate the mechanism of balanced market orientation (mirror approach), a time-intensive research design was developed (i.e. multilevel research). After a carefully planned qualitative study, the established cooperation with tourism and hotel industry associations facilitated the data collection from 217 management questionnaires, 1056 employee questionnaires and 943 customer questionnaires from 104 city and resort hotels. With the use of SEM and HLM, the data were analyzed providing evidence for both scholarly research and business practice.The research identifies patterns in internal and external performance, accounting for the hotel context (i.e. contextual effects). Internal marketing positively influences market orientation and also boosts employee satisfaction, internal service quality, organizational commitment, facilitates formalization and enhances participation in decision making and empowerment. Market-oriented behavior is clearly reflected on customer satisfaction, loyalty and customer-perceived service quality. Besides, clan-dominant cultures play a key-role for a positive internal climate and guest experience is further improved in a “human-centered” hotel firm. Overall, the challenge for today’s hotel practitioners is to adopt a “people-centric” approach, experience the service delivery process and keep pace with employees and customers, providing “internal marketing input” to HRM.Τεκμήριο Μια διερευνητική μελέτη των σχέσεων μάρκετινγκ και πωλήσεων: προσδιοριστικοί παράγοντες και επιπτώσεις(2010) Λιονάκης, Κωνσταντίνος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Γούναρης, Σπυρίδων; Παπαβασιλείου, Νικόλαος; Δημητριάδης, Σέργιος; Πανηγυράκης, Γεώργιος; Κουρεμένος, Αθανάσιος; Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος; Αυλωνίτης, ΓεώργιοςΗ διατριβή εστιάζει στις σχέσεις μεταξύ του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων, διερευνώντας συγκεκριμένους οργανωτικούς και λειτουργικούς παράγοντες ως πηγές σύγκρουσης Μάρκετινγκ-Πωλήσεων, καθώς και τις συνέπειες αυτής της σύγκρουσης στην απόδοση της εταιρείας. Με βάση τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από διευθυντές μάρκετινγκ και πωλήσεων 132 εταιρειών καταναλωτικών αγαθών, η διατριβή προσδιορίζει ως πηγές σύγκρουσης μάρκετινγκ-πωλήσεων (α) το χαμηλό βαθμό προσανατολισμού προς την αγορά, (β) τις ασυμβατότητες στις αντιλήψεις των υπευθύνων μάρκετινγκ και πωλήσεων σχετικά με τη στρατηγική της εταιρείας τους, (γ) το άνισο επίπεδο ισχύος μεταξύ των τμημάτων Μάρκετινγκ και Πωλήσεων στο εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας, (δ) τις διαφορές στις αντιλήψεις των διευθυντών μάρκετινγκ και πωλήσεων σχετικά με τη σημασία των βασικών δραστηριοτήτων μάρκετινγκ και (ε) τη χαμηλή ποιότητα συνεργασίας μεταξύ των τμημάτων Μάρκετινγκ και Πωλήσεων για την εκτέλεση αυτών των δραστηριοτήτων, και ως συνέπεια αυτής της σύγκρουσης η μειωμένη απόδοση της εταιρείας. Η προτάσεις τις διατριβής αφορούν κυρίως σε καθοδήγηση προς την ανώτατη διοίκηση σχετικά με την οργάνωση και τις σχέσεις των Πωλήσεων και του Μάρκετινγκ, ενώ συζητούνται περαιτέρω επιπτώσεις της διατριβής.Τεκμήριο Σύγχρονες στρατηγικές τιμολόγησης προϊόντων Β2Β επιχειρήσεων στην Ελλάδα(2016) Μπόικου, Βασίλειος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Παπαβασιλείου, Νικόλαος; Ήντουνας, Κωνσταντίνος; Μπάλτας, Γεώργιος; Δημητριάδης, Σέργιος; Θεοδωρίδης, Προκόπης; Ανδρονικίδης, Ανδρέας; Αυλωνίτης, ΓεώργιοςΗ τιμολόγηση αποτελεί ίσως την κρισιμότερη διαδικασία εντός της επιχείρησης χωρίς να έχει υπάρξει το ανάλογο ερευνητικό ενδιαφέρον, ειδικά όσον αφορά την B2B αγορά. Η παρούσα διατριβή στοχεύει στη διερεύνηση των εξωτερικών και εσωτερικών παραγόντων στον καθορισμό των τιμολογιακών στόχων και πως οι τελευταίοι επιδρούν στην απόδοση του προϊόντος. Για τις ανάγκες εκπλήρωσης των κύριων στόχων της διατριβής ακολουθήσαμε τη λύση των προσωπικών συνεντεύξεων, ώστε να αποσαφηνίσουμε το πλαίσιο το οποίο φαίνεται να λαμβάνουν οι επιχειρήσεις τις τιμολογιακές τους αποφάσεις, και να βοηθηθούμε στην κατάρτιση του τελικού ερωτηματολογίου της ποσοτικής έρευνας. Στη συνέχεια είχαμε δομημένα ερωτηματολόγια που αφορούσαν ολόκληρη τη διαδικασία τιμολόγησης, συμπεριλαμβανομένης και της απόδοσης του προϊόντος. Ακολούθως, οι στατιστικές αναλύσεις κατέδειξαν ότι οι τιμολογιακοί στόχοι των επιχειρήσεων χωρίζονται σε διακριτές ομάδες που εξυπηρετούν επιμέρους ανάγκες των επιχειρήσεων και επιδρούν στις μετέπειτα ακολουθούμενες τιμολογιακές μεθόδους και πολιτικές.Αναφορικά με τη χρήση των νέων εργαλείων του Διαδικτύου, η χαμηλή συχνότητα χρήσης εκ μέρους των επιχειρήσεων, πρακτικά επιβεβαίωσε τα συμπεράσματα από το αρχικό στάδιο των προσωπικών συνεντεύξεων. Αν και αυξητική η τάση, εντούτοις, η διείσδυση περιορίζεται μόνο στις πολύ μεγάλες επιχειρήσεις που διαθέτουν τους πόρους να χρηματοδοτήσουν την απαραίτητη υποδομή που απαιτείται.Τέλος, η παρούσα διατριβή, συνεισφέρει στη βιβλιογραφία μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο θέμα της τιμολόγησης στην B2B αγορά, ανιχνεύοντας τόσο τη βαρύτητα των επιμέρους τιμολογιακών στόχων, όσο και την επίδραση των εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος για βιομηχανικές επιχειρήσεις στην ελληνική αγορά, σε μία περίοδο πρωτοφανούς ύφεσης για την οικονομία. Επιπλέον, προσφέρει μια ανανεωμένη ανασκόπηση των σύγχρονων τάσεων γύρω από το θέμα της τιμολόγησης στο χώρο του μάρκετινγκ και εξετάζει αν και κατά πόσο έχει αλλάξει ο προσανατολισμός των ελληνικών βιομηχανικών επιχειρήσεων προς το μάρκετινγκ και πως αυτό αντανακλάται στην τιμολογιακή τους πολιτική. Όλα τα παραπάνω εξετάζονται υπό το πρίσμα της επίπτωσης τους πάνω στην απόδοση του προϊόντος.