Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/51
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Επιβλέπων "Fraidaki, Katerina"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Digital skills gap in the era of business transformation(31-01-2024) Διδάγγελος, Αθανάσιος-Μάριος; Didangelos, Athanasios-Marios; Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology; Androutsopoulos, Konstantinos; Manolopoulos, Dimitrios; Fraidaki, KaterinaΑυτή η διατριβή εμβαθύνει στις πολυπλοκότητες που περιβάλλουν την πρόθεση χρήσης ψηφιακών δεξιοτήτων σε σύγχρονους χώρους εργασίας. Η μελέτη εστιάζει στην αποκάλυψη των πολιτιστικών και κοινωνικών επιρροών που σχετίζονται με την πρόθεση υιοθέτησης ψηφιακών τεχνολογιών, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αντιληπτή ευκολία χρήσης και χρησιμότητα, διερευνώντας παράλληλα τη σημασία των πόρων που παρέχονται από οργανισμούς. Αξιοποιώντας ένα δομημένο ερωτηματολόγιο και περιεκτικές στατιστικές αναλύσεις, αυτή η έρευνα περιηγείται σε σχετικά ανεξερεύνητες περιοχές εντός του περιορισμένου λογοτεχνικού τοπίου σχετικά με το χάσμα των ψηφιακών δεξιοτήτων και την αποδοχή της τεχνολογίας. Η μελέτη συνθέτει έννοιες από την Ενοποιημένη Θεωρία Αποδοχής και Χρήσης της Τεχνολογίας (UTAUT) και την Προοπτική βάσει Πόρων (RBV), ρίχνοντας φως στις περίπλοκες σχέσεις μεταξύ των ατομικών αντιλήψεων, των οργανωτικών πόρων και της αποδοχής της τεχνολογίας. Τα ευρήματα προσφέρουν διαφοροποιημένες γνώσεις σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση ψηφιακών δεξιοτήτων, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για περαιτέρω διερεύνηση στην αλληλεπίδραση πολιτιστικών και κοινωνικών επιρροών στην αποδοχή της τεχνολογίας. Αυτή η διατριβή χρησιμεύει ως πολύτιμη συμβολή στην κατανόηση της δυναμικής της υιοθέτησης ψηφιακών δεξιοτήτων στους χώρους εργασίας και παρέχει τη βάση για μελλοντικές ερευνητικές προσπάθειες που στοχεύουν στην ενίσχυση των στρατηγικών αποδοχής της τεχνολογίας εντός των οργανωτικών πλαισίων.Τεκμήριο The effectiveness of content types in short-form videos: a comparative analysis of the fashion and technology industries on TikTok(05-02-2025) Φιλιππίδης, Αλέξιος; Filippidis, Alexios; Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology; Boura, Maria; Lekakos, Georgios; Fraidaki, KaterinaΑυτή η διπλωματική εργασία διερευνά την απόδοση διαφορετικών τύπων περιεχομένου σε βίντεο μικρής διάρκειας στο TikTok, με έμφαση στις βιομηχανίες της μόδας και της τεχνολογίας. Ο στόχος είναι η σύγκριση στρατηγικών περιεχομένου μεταξύ αυτών των κλάδων και η αξιολόγηση της επίδρασής τους στην αλληλεπίδραση των χρηστών. Χρησιμοποιώντας μια συστηματική μεθοδολογία, συλλέχθηκαν δεδομένα αλληλεπίδρασης από βίντεο TikTok επιλεγμένων λιανεμπόρων. Στη συνέχεια, το περιεχόμενο κατηγοριοποιήθηκε βάσει καθιερωμένων πλαισίων, με ένα δείγμα 50 βίντεο από δύο λιανεμπόρους σε κάθε βιομηχανία, διασφαλίζοντας έτσι μια ποικιλόμορφη εκπροσώπηση των τύπων περιεχομένου. Η στατιστική ανάλυση αποκάλυψε σημαντικές διαφορές στα ποσοστά αλληλεπίδρασης μεταξύ των δύο κλάδων, αντικατοπτρίζοντας τα διαφορετικά κίνητρα των καταναλωτών. Το ηδονικό περιεχόμενο, όπως το Χιούμορ και οι Προκλήσεις, βρέθηκε να έχει μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό της μόδας, ενώ το εργαλειακό περιεχόμενο, όπως τα Εκπαιδευτικά βίντεο και οι Αξιολογήσεις, αποδείχθηκε πιο αποτελεσματικό στον κλάδο της τεχνολογίας. Τα ευρήματα αυτά συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση των στρατηγικών περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας πρακτικές γνώσεις για τις μάρκες που επιδιώκουν να βελτιστοποιήσουν την αλληλεπίδραση του κοινού τους σε πλατφόρμες όπως το TikTok.