Λογότυπο αποθετηρίου
 

Επιδρώντες παράγοντες, στόχοι και μέθοδοι στην τιμολόγηση των βιομηχανικών μάρκων: μελέτη 7 επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα

Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

2006

Συγγραφείς

Κουτιανούδης, Νικόλαος

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Διαθέσιμο από

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των παραγόντων που επιδρούν στην τιμολόγηση των βιομηχανικών μαρκών. Μέσα από την έρευνα αυτή παρουσιάζουμε τους επιδρώντες παράγοντες, τους τιμολογιακούς στόχους και τις τιμολογιακές μεθόδους που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις. Το πρακτικό μέρος της έρευνας αφορά σε 7 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο υπό τη μορφή mini case studies για τις εν λόγω εταιρίες. Μέσα από τη μελέτη αυτή επιχειρείται η διερεύνηση των προαναφερθέντων στοιχείων σε μερικές αντιπροσωπευτικές επιχειρήσεις του ελληνικού χώρου.

Περιγραφή

Λέξεις-κλειδιά

Τιμολόγηση, Βιομηχανία, Επιχείρηση, Δειγματοληψία

Παραπομπή

Άδεια Creative Commons