Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Συγγραφέα "Apostolou, Eleni"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Investigating the impact of Youtube adverstising on consumer evaluations and preferences(10-04-2023) Αποστόλου, Ελένη; Apostolou, Eleni; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Skarmeas, Dionysios; Indounas, Konstantinos; Painesis, GrigoriosΣκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνήσει εάν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας έχουν κάποιου είδους σχέση με τις μεταβλητές που επηρεάζουν την αξία των διαφημίσεων στο Youtube και κατά συνέπεια τη στάση απέναντι στη διαφήμιση στο Youtube, ελέγχοντας τα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Μεθοδολογική Προσέγγιση: Ποσοτική συσχέτιση και προγνωστική με έγκυρο ερωτηματολόγιο. Πραγματοποιήθηκε δείγμα από 256 συμμετέχοντες, με την πλειοψηφία να είναι γυναίκες, έως 40 ετών, άγαμοι, με Bachelor's, Master-PhD απόφοιτοι, που ζουν σε πόλη, έχουν οικογενειακό εισόδημα άνω των 500 ευρώ/μήνα και είναι στο διαδίκτυο 3 ή περισσότερες ώρες την ημέρα. Η ανάλυση δεδομένων πραγματοποιήθηκε με significance 5%, χρησιμοποιώντας το mediation, moderation, and conditional process analysis via a regression-based approach με το μοντέλο 58 του Hayes. Συμπεράσματα: Η στάση απέναντι στις διαφημίσεις στο Youtube είναι αρνητική, καθώς θεωρούνται εκνευριστικές, μη διασκεδαστικές, μη ενημερωτικές και μη αξιόπιστες. Οι συμμετέχοντες παρακολουθούν ολόκληρη τη διαφήμιση χωρίς παράλειψη μόνο 1 φορά την ημέρα. Νέοι συμμετέχοντες, γυναίκες, άνθρωποι που ζουν σε χωριό ή πόλη και συμμετέχοντες με μορφωτικό επίπεδο μέχρι προπτυχιακό έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες παράλειψης των Youtube διαφημίσεων. Το δείγμα παρουσίασε υψηλά επίπεδα ευσυνειδησίας, agreeableness δεκτικός χαρακτήρας) και openness (ανοιχτός χαρακτήρας) και μεσαία επίπεδα εξωστρέφειας και νευρωτισμού. Οι συμμετέχοντες που βρίσκουν τις διαφημίσεις στο Youtube πιο διασκεδαστικές, πιο ενημερωτικές και λιγότερο εκνευριστικές θα έχουν πιο θετική στάση απέναντι στις διαφημίσεις. Η εξωστρέφεια συσχετίστηκε θετικά με την αξία της διαφήμισης και είχε θετικό moderation στη σχέση informativeness (<<ενημερωτικής ικανότητας>>) και αξιοπιστίας με τη διαφημιστική αξία. Ο νευρωτισμός έχει αρνητικό moderation στη σχέση μεταξύ ενόχλησης (irritation) και διαφημιστικής αξίας. Το openness (ανοιχτός χαρακτήρας) είχε θετικό moderation στη σχέση μεταξύ της αξιοπιστίας των Youtube διαφημίσεων και της αξίας διαφήμισης στο Youtube.