Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Συγγραφέα "Benyamen, Alexandros"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο SLEE’s export marketing plan for the Republic of Korea(03-04-2020) Μπενιαμίν, Αλέξανδρος; Benyamen, Alexandros; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Κοκκινάκη, Φλώρα; Αργουσλίδης, Παρασκευάς; Σκαρμέας, ΔιονύσιοςΑυτή η μελέτη αποτελεί το εξαγωγικό πλάνο μάρκετινγκ για την είσοδο της εταιρείας SLEE Medical στην αγορά της Νότιας Κορέας. Το πρώτο μέρος της μελέτης αποτελεί ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης της εταιρείας μέσω μιας προσέγγισης μάρκετινγκ. Αυτή η ανάλυση περιλαμβάνει βασικές πληροφορίες της εταιρείας, το τρέχον χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, καθώς και την απόδοσή της στην τρέχουσα αγορά, το κανάλι διανομής της εταιρείας και την προώθηση προϊόντων. Στο δεύτερο μέρος της μελέτης, αναλύονται ορισμένες βασικές πληροφορίες της αγοράς-στόχου καθώς και ορισμένοι σημαντικοί δείκτες. Ο στόχος αυτού του μέρους είναι να αποδείξει ότι η Νότια Κορέα είναι μια κατάλληλη αγορά για την εταιρεία SLEE Medical και το τρέχον χαρτοφυλάκιο προϊόντων της. Στο τρίτο μέρος της μελέτης, εκτιμώνται οι οικονομικές προσδοκίες της εταιρείας SLEE κατά την είσοδό της στη Νότια Κορέα όσον αφορά τα έσοδα και τα καθαρά κέρδη. Έτσι, ακολουθεί μια ανάλυση της προτεινόμενης στρατηγικής μάρκετινγκ, όσον αφορά την επιτυχή διείσδυση στην αγορά, χωρισμένη στα τέσσερα πι του μάρκετινγκ. Επιπλέον, προτείνεται μια ανάλυση κόστους-οφέλους, με στόχο την εκτίμηση του συνολικού κόστους διείσδυσης και της τελικής κερδοφορίας της εταιρείας εντός ενός τριετούς χρονικού πλαισίου, καθορίζοντας την απαραίτητη βιωσιμότητα ώστε η εταιρεία SLEE να εισέλθει βιώσιμα στην αγορά της Νότιας Κορέας - προσφέροντας έτσι μια σαφή εικόνα για τα εκτιμώμενα καθαρά κέρδη. Αυτή η μελέτη θα οδηγήσει την εταιρεία SLEE να επιτύχει τον διπλό της στόχο: πρώτον, να εισέλθει στην αγορά-στόχο και, δεύτερον, να λειτουργήσει ως πρότυπο για μελλοντικές στρατηγικές εισόδου στην αγορά εκ μέρους της εταιρείας.