Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Συγγραφέα "Chalkodaimon, Eirini"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Analysis of consumer behavior & perception towards plant-based milk category in Greece(14-04-2020) Χαλκοδαίμων, Ειρήνη; Chalkodaimon, Eirini; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Ήντουνας, Κωνσταντίνος; Λαμπάκη, Αντωνία; Καραντινού, ΚαλυψώΗ παρούσα διατριβή εξετάζει το ρόλο και τη σημασία των φυτικών προϊόντων, ιδίως των γαλακτοκομικών υποκατάστατων, στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Τα τελευταία χρόνια, το θέμα των φυτικών υποκατάστατων συμβατικών ζωικών προϊόντων έχει αποκτήσει μεγάλη κοινωνική και ακαδημαϊκή προσοχή. Ο κύριος λόγος για αυτό το ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η κτηνοτροφία συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στο φαινόμενο του θερμοκηπίου και, γενικότερα, στην κλιματική αλλαγή.Ως εκ τούτου, η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση και τον εντοπισμό των διαφόρων παραγόντων και εμποδίων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών σχετικά με τα υποκατάστατα γαλακτοκομικών προϊόντων. Για τη διεξαγωγή αυτής της έρευνας, χρησιμοποιήθηκε τόσο ποιοτική όσο και ποσοτική έρευνα, καθώς αυτές οι μέθοδοι αλληλοσυμπληρώνονται.Όσον αφορά τη δομή αυτής της διατριβής, περιέχει επτά κεφάλαια: Το πρώτο κεφάλαιο είναι το παρόν εισαγωγικό. Το δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την παγκόσμια και ελληνική αγορά γαλακτοκομικών και φυτικών προιόντων γάλακτος. Το τρίτο κεφάλαιο ξεκινά με μια σύντομη παρουσίαση βασικών ορισμών και εννοιών σχετικά με τις δίαιτες και τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών. Επιπλέον, περιλαμβάνει την υπάρχουσα βιβλιογραφία για τη συμπεριφορά των καταναλωτών έναντι των φυτικών γαλακτοκομικών προϊόντων.Το τέταρτο κεφάλαιο περιέχει το βασικό πλαίσιο και τα μεθοδολογικά εργαλεία που υιοθετήθηκαν για τη διερεύνηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών για το φυτικό γάλα, χρησιμοποιώντας το μοντέλο TRA. Το πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζει τα κύρια αποτελέσματα, τόσο από την ποιοτική όσο και από την ποσοτική ανάλυση. Επιπλέον, αναλύεται ο συνδυασμός αυτών και η σύγκριση τους. Το έκτο κεφάλαιο συνδέει τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης με τα προηγούμενα στη βιβλιογραφία, συζητώντας ποια από αυτά βρίσκονται επίσης σε άλλες μελέτες και ποια όχι. Το έβδομο και το τελευταίο κεφάλαιο ολοκληρώνει την ανάλυση, παρουσιάζοντας επίσης ορισμένες συστάσεις σχετικά με την πρακτική χρήση των ευρημάτων και τη μελλοντική έρευνα.