Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Συγγραφέα "Chatzis, Vasilios"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο User experience design and mobile food delivery apps: the impact of UX elements on customer loyalty and the mediating role of customer satisfaction(01-10-2024) Χατζής, Βασίλειος; Chatzis, Vasilios; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Painesis, Grigorios; Skarmeas, Dionysios; Drosos, DimitriosΗ παρούσα μελέτη διερευνά τη σημασία των στοιχείων σχεδιασμού της εμπειρίας χρήστη (UX Design) και τους παράγοντες που επηρεάζουν την αφοσίωση των χρηστών (customer loyalty) σε εφαρμογές παράδοσης φαγητού (Mobile Food Delivery Apps) στην ελληνική αγορά. Δεδομένης της ταχείας ανάπτυξης της online παραγγελίας φαγητού κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, και αναγνωρίζοντας τον αυξημένο ανταγωνισμό στον κλάδο, η έρευνα επισημαίνει την ανάγκη κατανόησης της ικανοποίησης των χρηστών (customer satisfaction) ως προϋπόθεση για την επίτευξη της αφοσίωσής τους. Μέσα από μια ολοκληρωμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση ακαδημαϊκών άρθρων και διαδικτυακών πηγών, η έρευνα αναγνωρίζει τα βασικά στοιχεία UX που επηρεάζουν την ικανοποίηση και την αφοσίωση των χρηστών. Αυτά τα στοιχεία είναι η αντιληπτή χρηστικότητα (perceived usability), η αντιληπτή χρησιμότητα (perceived usefulness), η ποικιλία εστιατορίων (variety of restaurants) και η ποιότητα των υπηρεσιών (quality of service). Η μελέτη χρησιμοποιεί αυτά τα στοιχεία ως ανεξάρτητες μεταβλητές και εξετάζει την επίδρασή τους στην ικανοποίηση των χρηστών, που λειτουργεί ως διαμεσολαβητική μεταβλητή και οδηγεί στην αφοσίωση των χρηστών. Μέσω μιας διαδικτυακής ποσοτικής έρευνας, η οποία απέφερε 267 απαντήσεις, συγκεντρώθηκαν τα απαραίτητα δεδομένα για να επαληθευτούν ή να απορριφθούν οι αρχικές υποθέσεις της έρευνας. Αξιοποιώντας στατιστικές αναλύσεις όπως η Πολλαπλή Γραμμική Παλινδρόμηση και η Ανάλυση Διαμεσολάβησης, με τη χρήση του λογισμικού SPSS, η έρευνα επιβεβαιώνει αυτές τις σχέσεις και παρέχει πληροφορίες για τη βελτιστοποίηση αυτών των στοιχείων σχεδιασμού UX, με σκοπό την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών. Τα ευρήματα υποστηρίζουν ισχυρισμούς της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και προσφέρουν προτάσεις που απευθύνονται σε παρόχους εφαρμογών Mobile Food Delivery στην Ελλάδα, προκειμένου να βελτιώσουν την εμπειρία χρήστη (UX) και να δημιουργήσουν ισχυρότερους δεσμούς με τους πελάτες τους. Η έρευνα αυτή εμπλουτίζει τόσο την υπάρχουσα θεωρητική γνώση ενώ συνεισφέρει επίσης στην ενίσχυση των στρατηγικών που εφαρμόζονται στα πλαίσια των εφαρμογών food delivery στην ελληνική αγορά.