Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "5Χ5"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανάπτυξη στρατηγικού προγράμματος μάρκετινγκ & επικοινωνίας για aggregator στον τομέα της ενοικίασης αθλητικών εγκαταστάσεων(05/18/2022) Αθανασόπουλος, Θεόδωρος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Μπάλτας, Γεώργιος; Καραντινού, Καλυψώ; Θάνος, ΙωάννηςΗ παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας για επιχείρηση που δραστηριοποιείται ως Aggregator στον τομέα της ενοικίασης αθλητικών εγκαταστάσεων. Core business για την εν λόγω εταιρία αποτελεί η ενοικίαση γηπέδων κατάλληλα διαμορφωμένων για τη φιλοξενία ερασιτεχνικών αγώνων ποδοσφαίρου. Για τους σκοπούς της εργασίας πραγματοποιήθηκαν εις βάθος συνεντεύξεις με πιθανούς πελάτες προκειμένου να κατανοηθούν οι ανάγκες του κλάδου. Επιπλέον, διεξήχθη εκτενής πρωτογενής έρευνα αγοράς προκειμένου να καθοριστεί το μέγεθος της αγοράς και η ομάδα-στόχος. Μετά την ανάλυση των απαραίτητων κρίσιμων στοιχείων της αγοράς, παρατίθεται το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας καθώς και το στρατηγικό σχέδιο IMC, συνδέοντας τις λύσεις που παρέχονται με τις ανάγκες του κλάδου. Τέλος, συνοψίζονται τα συμπεράσματα σχετικά με τη βιωσιμότητα του εγχειρήματος, τα οφέλη του και τις αδυναμίες του Επιχειρηματικού Σχεδίου.